Випуск

241 12 0
                                    

Вранішнє сонце зазирало крізь відчинені жалюзі і приємно лоскотало лице соного хлопця .Ранок пора вставати неприємно задзвенів будильник .
Pov Jimin
Айщ ну ще пару хвилин спатииии все таки я захворів ідеально от мені влетить від Чона він точно здогадається що я йому збрехав чудовий початок дня Чімін .
Чімін вирішив спуститися на кухню щоб поїсти а потім почати збиратись в школу .По всьому дому роздався звінок двері .Ну і кого принесло так рано .
-Чонгук?
-І тобі доброго ранку Чімін ти ще не зібрався ми такими темпами запізнимось .
-Та зараз зараз я тільки вдягнусь і їдемо а чому ми спішимо

Чонгук зробив жест аля рука ліцо
-Ти знову забув так я наповню у нас сьогодні Випускний так що прокидайся і дій вдягатись
-Сьогодні як сьогодні хіба не завтра чорт ми ж запізнимось .
-А я про що

Потім Чонгук бачив лиш постать яка металась туди сюди бо не могла знайти телефон (жиза).
Згорем по полем вони вийшли з дому і пішли до школи .Одягнені вони були в класичні костюми які відрізнялися лиш кольром .
Прийшовши до школи їх нагрузили роботою принеси те перенеси сюди постав інакше і та далі по списку .Не могли раніше приготуватись .Всіх дітей зібрали в активом далі для вручення грамот медалей і подяк і декількох скучних промов  .І після слів «Урочисто лінійку» закінчено всі розбіглись хто куди тільки міг .
Pov Jimin
Ура додому айщ сьогодні має прийти  Тєша з своїм другом чому він не міг просто сказати хто це а то сиди мучайся хто це.Добре треба знайти Чона  А ось він.
-Ей Чон !!
Чонгук стояв в компанії своїх однокласників .
-Чімін я тут !Що таке?
-Пам'ятаєш ми ж домовлялись що після випущеного зустрічаємось у мене в дома .
-Пам'ятаю зараз їду
-Добре чекаю тебе при виході .
Чімін вийшов з цьої сірої будівлі по імені Школа і стояв при вході чекаючи друга .Згодом вийшов і Чонгук
-Ну що ж робімо
-Слухай з ким ти розмовляв
-А це був Сехун запрошував на вечірку я сказав що ми подумаємо.
-Добре так треба в магазин потім і додом будемо готувати їжу.
-Ок .По руках .
Скупивши майже не всю їжу з випивкою хоча їх буде тільки 4 вони причвалали додому  .Да почнеться готовка .

М'ятний чайок🍃Where stories live. Discover now