Повернення в думки

212 10 0
                                    

Pov Ungi
Сьогодні ми маємо піти познайомитись з друзями Тє як там Чімін і ...Чонгук точно .Ну по характеристикам Тєхена то вони непогані люди тільки імена якісь знайомі да ладно здалося .Ми майже під'їхали до дому Чімін А да ? Да Чімін .
-Привіт ми прийшли .-Хм красивий дім ой я не привітався ну да ладно я трохи застрягли в дверях обстановка здалась знайомою .

-Де ви так довго добре проходьте .-Який приємний хлопець доброзичливих здається мені що в нього м'який характер

-Дякую ...Ем а він  не зайде -ой задивився так треба зайти .

-Ем...я...Привіт .-так все нормально тихо спокійно .
Тє познайомився мене з ними я так і думав що світло волосий Чімін А чорно волосий Чонгук.Ми веселились я не дуже багато це схоже трохи натягувало обстановку тільки Тє і Чонгук постійно сміючись і щось обговорювали .Над чим Чімін задумався ?
-Ей Юнгі в тебе красивий колір волосся.

-Дякую .-він зробив мені компліменти це було приємно мабуть йому здалося дивним моя мовчанка  от і хотів розговорити мене.Або йому дійсно подобається м'ятний колір або ж і 1;2.Всі захотіли зіграти в бутирська в основному всі задавали питання про нашу з Тє дружбу .Але так як Чон заснув треба було розходиться
-Ну добре  А Тє де ви будете жити?
А доречі мене теж це питання хвилює .
-Ем доречі про це -Тє почисав затилок відчуваю щось не добре  Як би можна в тебе пожити деякий час.-Що серйозно ні я не хочу я мала знаю цих людей .
-Але в мене   лише дві кімнати тож треба домовитись хто де спить.

-Це не проблема я з Чоном а ти з Юнгі -Ей я теж тут є мене хтось запитає так я зараз вибухну .

-Ей я теж тут є мене хтось запитає взагалі чого я хочу я можу і в готелі пожити .
Вирішують все без мене боже головне не зірватись .Потім Тє щось говорив щоб заспокоївся але я його не чув .Тому я викрикнув .
-Але я не буду спати з ним .Не те щоб я боявся просто я не довіряю людям а Тє про це знає і всерівно наполягає .

-Боже тебе змушують чи що щоб ти спав зі мною хочеш залишайся тут з Чонгуком !

-Що сталося чого ви репетуєте .*соним голосом* Схоже ми розбудити Чонгука що я роблю зараз всім тільки настрій зіпсує це з самого початку була погана ідея сюди іти .

-Та от не можемо розібратись хто де буде спати а ці двоє взагалі посварились .Як діти .-Ми діти серйозно сам ти дитина

М'ятний чайок🍃Where stories live. Discover now