Найгірший день в житті Чона

182 10 0
                                    

Ранок світло поступово проникати в кімнату де спали двоє хлопців.Стало холодно звісно холодно якщо спати на полу .
Pov Jonguk
Холодно так і чого я на полу так вспоминай а точно ми з Тє прийшли до дому і я заснув на полу а Тєхен на кроваті так а він ще спить .Спить він так мило посапує .Хм мені здалося чи Тє якось дивно реагує на мене .Чому він так налякався не розумію але тоді на мить здалось да ні бред якийсь .Таке дивне відчуття і тоді коли він мені не повірив я так засмутився ми ж дружимо вже досить давно і він не вірить .Я починаю думати що відчуваю щось більше ніж дружбу айова да ладно таке тільки в дорамах буває .Хоча коли він приїхав з Юнгі я відчув щось накшталат ревності але трохи інше.Вітаю тебе Чон Чонгук ти влюбився в свого кращого друга .Файл він уже давно не спить а я тут дивлюся на нього і думаю майже в слух .
-Чонгук щось сталось ти якийсь дивний .

-Ні все добре ~кого ти обманюєш

-Кого ти обманюєш я ж бачу щось сталось .

-Ну добре я ... Тєхен ...Я~да скажи уже ~Я думаю куди поступити навчатися ~Я сама орігінальность.

-Це добре а то літо закінчується а ти ще не визначився  .
Так на кого ти підеш ?

-Думаю стати лікарем або адвокатом .

-Але ж це дві різні професії як вони пов'язані.

-І в першій і в другій ти допомагаємо людям.

-То що ти вибереш .

-Мабуть піду на юриста а там побачимо .

-Це добре бо якщо ти став лікарем то ти б кожний день дивися на сумні покинені надією лиця а це боляче .

-Давай на цьому закінчемо а то я зараз заплачу .-Очі Чона заблистіли .

-Добре .

Я так і не сказав добре в вечері скажу та досить відтягувати не обманюй себе ти знав що любиш його ще 2 роки тому .
-Тєхен ти ж знаєш що це не те що я хотів сказати .

-Я так і знав що це не все ну кажи уже.

-Я ...я...люблю тебе Ким Тєхен!
Гнітючі тишина неможливе очікування відповіді почулись тихі всхлипи .
-Я ...я знав що рано або пізно ти це скажеш ...Але не думав що це станеться так скоро .Сльози погодились з новою силою .

-Тобто ти знав і мовчав але...чому ?

-Я не хотів цього казати .

-Чого цього .Ким Тєхен ти згоден зустрічатися зі мною?.

-Ну вот прийдеться Чонгук послухати я теж тебе люблю

-Правда ура це значить ти згоден .

-Не переживаю мені важко...говорити Так от я люблю тебе але я маю сказати тобі ні зрозумів нас не зрозуміють ніхто не зрозуміє це не правильно .Ти ...більше я ... хочу щоб у тебе була сім'я справжньа сім'я так що давай будемо те що ти тільки що сказав .

-Але я не зможу так не зможу ми ж будемо бачитися кожен день і говорити і ти всерівно будеш знати що я тебе люблю і... мене ,тобі буде боляче .

-Ми не будемо бачитись .

-В сенсі ?

-Я хотів сказати це за сніданком але добре .Я їду сьогодні в вечері .

-Як куди ти ж тільки приїхав .

-Мені позвонили з університету з'явились проблеми ~Це ж не правда Тєхен фух тримайся тільки не плач .

-Які проблеми щось сталось?

-Все нормально просто потрібно коє що прояснити ~правильно коє що прояснити ,прояснити те що ти їдеш .

-На довго ти ?

-Незнаю .

- Юнгі з тобою ?

-Ні навіщо йому їхати це лише моя справа~Чорт Юнгі він же нічого не знає треба і йому буде сказати тільки правду .

-Ну добре я зрозумів .
Я все зрозумів .Ні Тєтє я не покину тебе хоча б залишусь твоїм другом .
Чон покинув кімнату без надобності більше тут знаходитись.А Тєхен Тє думав про те що він повний критин.
Pov Tehyon
Як говориться пиздец підкрався не помітно .Хоча він знав що це рано або пізно станеться краще б пізно .Вот чого ,чого я маю кидати своїх друзів  найкращих друзів ,школу,місто із за чого тому що він критин або долбайоб який влюбився в свого найкращого друга .І думки про те що він ніколи їх не побачить або про те що вони будуть тримати на нього образу бо нікому з них він так і не сказав правду до чого все сложно айщщщ просто да черт візьми я люблю їх мабуть більше чим своїх батьків як він проживе без ворчання Юна або усмішки Чона чи без порою не доречного юмору Чімки як скажіть мені .
Правильно ні як .Точка але що йому заважає залишитися давайте прольємо трохи світла на всю цью ахінею не сусвітню .Просто люди в нашому столітті такі пішли егоїсти з нереальним характером які люблять обсуждать всю і вся просто виводять з себе .Якщо ти прийдеш з понурим лицем вже пона придумають що в тебе вмерло півсімї а ти взагалі алкоголік або цього рода .І Тєхена поїдали всі ці розмови сплетні і якщо він допустить помилку то обговорюватимуть саме його як все сложно да тому він хотів поїхати подалі але розуміння того наскільки він жалкий їло його в нутрі так по трохи а він продовжував тягнути щасливу улибку .Як там було...Улибайся людей ето бесит .Значить Тє вирішив всім потріпать нерви .Хотя сам був в недомовках з собою.Він вирішив після сніданку розказати все Мину звісно він розумів що йому дадуть такого сказочного пенделя але не без цього ж .Іноді все так задовбує і думки оточення і постійний контроль батьків навіть сам Тє себе коротко говоря з а д о в б а в  .

М'ятний чайок🍃Where stories live. Discover now