4 друзів прогулювалися по парку і намагались як найбільше розповісти про місто своєму другу .Який був тут в перше.
-Юнгі ти слухаєш мене взагалі .-Так слухаю. Просто так багато інформації .
-Це тому що в нашому місті багато класних місць .
-Ем розумієш я вже був тут Чімін.
-Дійсно коли ?
-Правда це було давно коли мені було 10 .Але в принципі я все пам'ятаю місто не дуже змінилось .
-Чому це воно дуже змінилося багато магазинів ,театрів побудували .
-Це ж не так важливо .Зажди а де Чонгук з Тєхеном .
-Ем незнаю схоже ми їх загубили.
- От черт .
-Да не переживай ти так знайдемо ми їх .
Чонгук з Тє зайшли в магазин за морозивом і хотіли наздогнати Чімку і Юнгі але вони втратили їх з виду .
-Я ж казав що треба було тут повернути .
-Та ні я точно пам'ятаю що це було тут .
-Давай просто позвонимо їм і спросимо де вони .
-Ок зараз .Чорт розрядився .
-І що нам тепер робити .
-Заспокойся , -Чонгук взяв Тє за плечі і подивився йому в очі -все буде добре ми просто підемо додому і можливо зустрінемось їх по дорозі .
-...
-Щось не так .
-Шопотом-відпустити мене будь ласка .
-Вибач -Чон відійшов від Тє на три кроки .
-Ну що ж ходімо додому .
-Ходім .
Додому вони йшли в тишині тим часом Юнгі з Чіміном ходили по парку шукаючи Кіма з Чоном .
-Ну все в парку їх немає.-З сумом сказав Чімін .-Ходімо додому в мене вже ноги відвалюються ну будь ласка .-Весь час скиглив Юнгі .
-Але ж ...
-Вони мабуть уже дома тож робімо а краще поїхали .
-Ну ну добре ходімо он автобусна зупинка поїдемо на автобусі .
-Хоть щось .
Довго чекати не прийшлося автобус приїхав через 5 хвилин Юнгі з Чіміном сіли разом їхати було приблизно хвилин 20 .Але де хто вже встиг заснути .
Pov Jimin
Ві такий милий коли спить прям як пухнастий котик він же зараз впаде Юнгі схилив голову на плече Чіміна так вони і доїхали додому .
-Юнгі Юнгі Мин Юнгі-А ?Що ?Ой пробач що таке .
-Приїхали ходімо .
-Так зараз .
На вулиці почався дощ а до дому було іти ще хвилин 10 .
-Ти як замерз?-Трохи
-Чім до дому ще далеко
-Щ..ще трохи зосталось
-На візьми -Юнгі зняв свою кофту і протянув Чіміну .
-А як же ти .Ти теж замерзнеш .
-Запамятай я ніколи не мерзну -сказав з посмішкою Юнгі .
-Ну добре -вдягаючи кофту Юнгі сказав Чімін .
Походивши під дощем ще добрі 5 хвилин вони все таки добралися додому .Але двері були відчинені це означало що Чонгук і Тє вже були в дома .Знайшовши в дім Чімін з Юнгі зняли мокрий одяг і призначались шукати Чона Тєтє шукати довго не довелось бо вони спали в кімнаті Юнгі з Тєтє правда Чон на полу а Тєхен на кроваті та не суть .
-Схоже вони вже давно сплять тож розмову ми залишимо на завтра .-Так. Ти чай будеш ?
-Якщо тільки з ...
-М'ятой -відповіли одночасно Пак і Мин і гучно розсміялись
-Чшш тихіше а то розбудить -Показа пальцем на двері Чімін .
-Ага .
Вони разом спустилися до кухні щоб зігрітися і заварити м'ятного чаю .З чашками в руках вони сиділи за столом і дивились як повільно темні на вулицях .
-Хах весела прогулянка вийшла ще й дощ намочив .-Знаєш я люблю гуляти під дощем правда через це часто хворію -усміхнувся Чімін .
-Знаєш я ніколи нікому цього не казав але в тебе красива посмішка.-(верніше казав але це була остання людина якій я казав такі речі.)
-Дякую тобі .І ще дякую що не дав замерзнути .Ти правда ніколи не мерзнеш ?
-Ага
-А як це всі мерзнуть тільки хтось більше хтось менше .
-Значить я особливий -шопотом просто я давно уже закам'янів .
-Ти щось сказав ?
-А ні-ні нічого .
-Ну добре .
-Щось я втомився я піду спати .
-Добре .
Юнгі розвертаючись -Ем тут таке діло а де мені спати якщо там сплять Тє з Чонгуком .-Я й забув можеш в моїй кімнаті або тут на дивані але він надто маленький .
-Да ладно помістимося .Надобраніч -Сказав Юн падаючи на диван .
-Надобраніч
-А ти не йдеш спати ?
-Зараз чай допю і йду .
-Ну добре .
Юнгі уже давно спав а Чімін все сидів на кухні думав дивлячись на Мина .
Pov Jimin
Я не перестануть думати що ти схожий на котенка коли спиш .Дивні відчуття я так хочу його обійняти .Стоп досить Чімін іди спати .Доречі я так і не вирішив куди буду поступати думав Чімін піднімаючись на верх .Так і закінчився цей день всі давно уже сплять і бачать 7 сон але скоро ранок і нові завершення.
ВИ ЧИТАЄТЕ
М'ятний чайок🍃
FanfictionИстория о любви и сознании, о точки не возврата о конце и начале о страхе и безразличном чустве . История о нашем з тобой конце.