2:30
Кухню освітлювало лише світло місяця з вікна .Світло блакитного відтінку падало на фігуру малюючи не виразний силует невеликих розмірів .Кухня наповнилася запахом м'яти та чаю.
Pov Jimin
Зовсім не спиться ...дивний цей Юнгі нервовий такий схоже він не дуже дружелюбний або просто закритий .Почулись тихі кроки .
-Не спиться ? Це був Юнгі .-Так ось намагаюсь заспокоїтись а ти чому не спиш .
-Я ем багато думав і ось не спиться тепер .
А можна запитати?.-Так питай .
-Тобі справді сподобався колір мого волосся ?І ти збираєшся перекраситись в схожий .
-Так мені справді сподобався твій колір волосся .Що до мене чому б ні 😊.А чому питаєш тобі раніше такого не казали ?.
-Ні раніше всім завше навпаки не подобався цей колір тому що він надто яскравий .
-Та не вір тим людям м'ятний приємний колір .Тим більше я люблю м'яту .«посміхнувся»
-Добре повірю тобі а ти приємна людина .
Пробач мені мою грубість просто я не довіряю людям з деякої причини .-А як же Тє
-Тєхен ...мабуть єдина ...людина якій я повністю довіряю але схоже тепер їх дві .посміхнулася опустивши голову .
-І хто ж друга ?
-...
-Ей я в тебе спитав .
-Можна я задам тобі ще одне питання .
Ігнорував Юнгі Чіміна
-Але потім ти скажеш хто друга кажи .
-Чім можна я буду тебе так називати .Якщо я був би не таким як ти ,ти б дружив зі мною ?
-Звісно на те воно і дружба щоб шукати людей не схожих на себе інших індивідуальних .
Неочікувано для Чіміна він відчув біля себе тіло яке його обіймало і посміхалося.
-Чім ти станеш тою другою людиною ?-Так ось ти про кого .Звісно ти зможеш завжди довіритись мені як і я тобі так ?
-Так
-Можна я буду називати тебе Юном .
-Думаю можна . Ей Чім Чімін заснув чи що .
На плечі Юнгі вже сопів Чімін схоже чай подіяв чи то розмова з Мином так допомогла йому заспокоїтись Юнгі акуратно відніс його до кімнати і вкрив одіялком.
Це був початок великої дружби «не зовсім дружби так спойлер от автора😊» .
ВИ ЧИТАЄТЕ
М'ятний чайок🍃
FanfictionИстория о любви и сознании, о точки не возврата о конце и начале о страхе и безразличном чустве . История о нашем з тобой конце.