Все починалось не кращим образом цей ранок був най пасмурнішим з усіх ранків в житті Чонгука взагалі всіх 3 .Бо саме
цього ранку Юнгі ледь не втратив ще одного друга , Чонгук людину яку він любить а Чімін друга можна сказати дитинства який завжди був готовий виручити допомогти .Вони прибули в Тєгу спершу вони вирішили заїхати до Юнгі залишити речі і хоть трохи поїсти .До квартири Мина було най краще дібратися на таксі тому вони визвали машину до їхнього вокзалу за весь час ніхто не промовив ні слова всіх гнітила обставини через які вони приїхали сюди .Машина підїхала до вокзалу вся троє сіли в салон Юнгі назвав адрес його дому їхали також в повном мовчанні водій декілька разів намагався травить старі шутки які розумів тільки він .Згодом мовчання його вибісило.
-Чого ви такі грустні умер хтось -І залився громким сміхом .
Обстановка тільки погіршилась Чімін тихо всхлипнув Юнгі приобняв його і сказав .
-Надіюсь що ні.-Ой вибачте співчуваю .
-А це ще рано просто довезіть нас і мовчіть будь ласка.
-Зрозуміло пробачте .
-Нічого .
Через декілька хвилин вони все таки доїхали до дому .Юнгі відкрив двері всі по трохи розмістились в вітальні .
-Так давайте я зараз щось приготую трохи поїмо і поїдемо в лікарню .-Згоден Чімін з утра не їв
-Чонгук ти теж нічого не їв весь день .
-Я не хочу .
-Так все закінчуйте а то коли Тєхен побачить вас подумає що ви зомбі во плоті .
-Добре -Відповіли хором оба .
Всі поїли переодяглись і поїхали в лікарню яку не далеко була розташована від дому Юнгі .Приїхавши на місце всі 3 підійшли до ресепшину.
-Вибачте будь ласка тут знаходиться Ким Тєхен .-Зачекайте будь ласка.
Так його веде лікар Чон Ли .
А ви ким йому приходитеся .-Я його брат він летів на літаку в Японію і розбився .
-Так я знаю зачекайте лікар зараз підійде .
-Добре дякую .
Пройшло кілька хвилин до адміністрації підійшов лікар з питанням на лиці медсестра кивнула на 3 хлопців які сиділи на стулах у стіни .
-Здрастуйте я Чон Ли лікар Тєхьона.-Я його брат як він .
-Становище важке але він держиться справа в том що при падінні в нього виникло сміщеня кості голови плюс до того сотресеніє мозга.
ВИ ЧИТАЄТЕ
М'ятний чайок🍃
FanfictionИстория о любви и сознании, о точки не возврата о конце и начале о страхе и безразличном чустве . История о нашем з тобой конце.