Ранок
Шум з кухні розбудив Чонгука .Подивившись на годиник який висів на стіні Чон ахерел хто проснувся в 5 утра ще й заважає йому спати піднявшись з дивана Чонгук поплівся на кухню .Перед собою він побачив Тє який стояв до нього спиною і щось готував .На кроки Чона Тєхен обернувся.
-Добре утро ! З усмішкою проізніс Тє .-Не сказав що добре ти чого так рано встав ?
-Не спиться просто і ще я зголоднів трохи .А ти чого встав ?.
-Ну як сказати просто моєму сну завадила одна голодна вишня.
-То це я тебе розбудив пробач .
-Ладно нічого що готуєш ?
-Да так чайок з кимчи.
-А мене ти накормиш.Глаза як у кота з шрека.
-Ну добре і тебе теж накормлю .
Згодом їжа була готова і Тє з Чоном прийнялись їсти .
-Ммм вкусно дякую тобі .-На здоров'я .
-Ем Тєтє можна запитати?.
Брови Тєхена зійшлись на переносиці в незрозумілому погляді .-Питай це щось важливе .
-Не зовсім .Розумієш мені здається що я раніше бачив м'ятно волосого.
Ніби ми були знайомі.-Не вигадуй коли б ви познайомились .Хіба що в дитинстві .З насмішкою сказав Тєхен .
-Навіть незнаю просто дивне відчуття .
Після сказаних Тє слів Чонгук трохи образився .З гори почались кроки це був Юнгі і Чімін які щось обговорювали .
-Чому я прокинувся в себе в кімнаті хіба я засипав там я ж з тобою розмовляв .-Ти заснув на ходу коли розмовляв зі мною мабуть я тебе втомив .
-Та ні мені було цікаво говорити з тобою .Тобто ти відніс мене в кімнату.
-Ну я не привид тебе ж приніс це тебе хвилює .
-Да ні просто було цікаво, наскільки довго ти залишався в моїй кімнаті .
-Не досить довго але,я встиг роздивитись твою кімнату доречі вона мила уютна .
-Добре ходімо снідати.
Дві сонні з рострепаними волосами тушки спустилися по
лестниці
-Добре утро!-Добре, відповіли хором Юнгі з Чіміном
-Чим сьогодні займемося вихідний .
-Навіть незнаю давайте прогуляємось якраз Юнгі з містом познайомимо може навіть в кіно сходимо .-Добре давайте снідати і збиратись по троху .
-Ага відповіли троє хлопців .
Час наближався до обіду друзі збирались на прогулянку .А ще Тє згадав про бажання Чіміна так що їхній маршрут лежатиме через
перукарню .
ВИ ЧИТАЄТЕ
М'ятний чайок🍃
FanficИстория о любви и сознании, о точки не возврата о конце и начале о страхе и безразличном чустве . История о нашем з тобой конце.