Після розмови Тє і Чонгука всі зібралася на кухні щоб поснідати .Обстановка була досить напруженою і висіла гнітюча тишина як хто не намагався за говорити всі розмови зводилися на нет. Доївши всі розсілись по кімнатах не маючи жодного бажання розмовляти .Ну як Чімін і Юнгі іскрінє не розуміли ситуації але вирішили не вмішуватися аля самі помирятся .Юнгі піднімався по ступеньках на верх але його потягом за локоть гостьову кімнату ,і хто ж це був звісно....Тєхен в нього була розмова до Мина .
-Ти що з дуба рухнув так лякати .-Вибач Юнгі в мене до тебе важлива розмова.
-Стає цікавіше ну викладуй .
-Вобщем мені треба буде поїхати ... і ...
-Продовжуй.
-І це назавжди ...тільки не подумай що я тебе кидаю я буду приїжджати до тебе час від часу .
-Навіщо?
-Що ?
-Навіщо ти їдеш .Яка причина такого рішення все ж було добре а Тєхена .
-Розумієш я допустив ошибку я полюбив того кого не мав права любить .
-Якщо ти хочеш їхати з країни тільки через любовь ...значить... вона не справжня.Значить ти любиш не по настоящому .
-...нет це не правда...я сильно його люблю ...просто... Я не хочу причинять йому боль.
-Да я так ти не розумієш якщо ти поїдиш йому, її буде набагато больніше в сто раз больніше
-Це хлопець
-Ти ж знаєш я не стану тебе осідають за це но якщо ти поїдиш ти поступиш як останій трус ти знаєш я не люблю легковажних людей .
-Я знаю ...вибач тільки про те що я їду знаєш тільки ти накажи про це ...Чіміну І Чону .
-Тобто людина яку ти покохав це Чімін так ? -Промовив Юнгі з стиснутими зубами .
-Ні це. Чонгук Я сказав йому що поїхав в Тєгу бо виникли проблеми в університеті.
-Тобто одному ти збрехав а інший взагалі нічого не знає .
На очі Тє накатувались сльози він не думав шо ця розмова буде такою важкою.-Ну не плач добре я більше не буду коли ти їдеш.
-Завтра зранку .
-Допомогти тобі з речами .
-Якщо тобі не важко .
-Ем ... То що мені сказати Чіму якщо він запитає про тебе .
-Скажи йому те саме що я сказав Чону .
-Ти ж розумієш що вони з ненавидять тебе за те що ти їх покинув а ще мене коли дізнаються про те що я все знав.
-Так я розумію але я надіюся ти зможеш замінити мене Чіміну .Чонгук а Чонгук ...він знайде когось кращого ніж я . -зі сльозами на очах промовив Тєтє
-Ну все тихо розбудиш їх -при обнімаючи Тєхена говорив Юнгі поглажуючи його по спині.
-Добре я пішов збиратися .
-Так я допоможу тобі
Зібравши всі речі Тєхен виїхав рано в ранці в Тєгу щоб забрати документи .Потім Тє поїхав в аеропорт щоб полетіти до батьків в Японію .І ось зараз він сидить на своєму місці і дивиться в вікно літака .Думаючи про свій дурнуватий вчинок але назад час не повернеш можливо згодом він зрозуміє свою помилку зараз це йому здається найкращим вибором .
ВИ ЧИТАЄТЕ
М'ятний чайок🍃
FanfictionИстория о любви и сознании, о точки не возврата о конце и начале о страхе и безразличном чустве . История о нашем з тобой конце.