Я буду вечно выныть себе за каждый час , минуту , секунду которую я проводил не з тобой .Я уделял тебе слишком мало времени на столько что ти ... меня ... выбросил словно я был не нужной вещью и от этого больней в тысячи раз как я мог не видеть твой взгляд полон любви .
Слышите... никогда , никогда не оставляйте близких вам людей ведь именно они окрашивають вашу жизнь в радужные цвета. Будь даже если это против правил .
Ведь правила для того что бы их нарушать ведь так .
Человек который это слишком поздно понял иначе Чон Чонгук .
Сьогодні день операції Тєтє .Чонгук з Юнгі в дома не було з самого ранку.Вони мали домовитись з доктором і оплатити операцію .Чімін не спав всю ніч він зміг заснути тільки коли Юнгі обняв його .Його досі хвилювала ситуація яка сталася з ним те дивне повідомлення і Юнгі поводив себе дивно .Все дуже дивно .
Pov Jimin
Холодно надто холодно я з нехотя розліпляю повіки і не бачу біля себе те що грало мене всю ніч Юнгі не було в дома .На кухні теж нікого не було схоже вони поїхали без мене ну добре .Я вирішив сходить в душ як тільки я думав вже іти по нову футболку хтось позвонив в звонок .Я подумав що це Юнгі з Чонгуком тільки навіщо це їм якщо в них є ключі .
-Хто там?-Я старий друг Мин Юнгі
-А Юнгі немає в дома .
-Я лиш залишу одну річ а ви її передасте .
-Ну добре тоді .
Я повільно відкрив двері на порозі стояв високий чоловік чому чоловік бо він точно, старше за мене год на 10 мабуть , мені так здалося .
-Доброго дня я Хэн Джин-Доброго дня Чімін .
-Чімін значить «ти то мені і треба»
-Що пробачте ?
-Та нічого а ви з Юнгі друзі .
Я замявся -Ну можна і так сказати а вам яка різниця .
-Та ні нічого.
Дивний він якийсь треба подзвонити Юнгі я підійшов до стола що стояв на кухні там лежав мій телефон я не вспів набрати номер Юнгі як щось важке вдарило мене по затилку телефон випав з рук я осідаю на пол це останнє що я пам'ятаю далі темнота .
-Тихо тихо Чіміні твоєму Юну я сам напишу.А ти поспи .
Скільки у нас часу залишилося 50хв ага встигну.Хэн Джин улибнувся і пишучи Юнгі повідомлення попутно продумував подальший план своїх дій .
Невідомий номер:
Привіт Юнгі
Юнгі:Що тобі ще потрібно?
ВИ ЧИТАЄТЕ
М'ятний чайок🍃
FanfictionИстория о любви и сознании, о точки не возврата о конце и начале о страхе и безразличном чустве . История о нашем з тобой конце.