...

162 9 1
                                    

Чімін потроху намагався відкривати свої заспані очі .Світло з вікна заповнювали всю кімнату на кроваті сидів Юнгі держав телефон в руках цікаво що він там робить .
-О ти уже проснувся .

-Так доброго ранку .
А що ти робиш?

-Да нічого .

-Слухай а можна запитання .

-Ну давай .

-А ти часто розмовляєш в вісні.

-А ... тобто... в вісні я ?

-Ну не я ж

-А ...як багато ти , чув.

-Десь до половини потім заснув .

-А і що ти хотів цим сказати .

-Хто та дорога людина яку ти втратив?

-Це було досить давно .Це був дуже хороший друг ~Він думав що ми друзі~

-А що з ним сталося.

-Ти дійсно хочеш знати .

-Ми ж друзі я маю знати все !

-Ну добре слухай тоді .Колись давно десь в середній школі я познайомився з Хосоком ми були найкращими друзями він дуже любив танцювати і в нього це виходило .І колись він не прийшов в школу так як він був відмінником він не міг пропустити тоді я подумав що він захворів .Вранці мені позвонили і...сказали що Хосока більше немає .Сказали щоб я прийшов в лікарню забрати річ яку мені передав Хосок .Це була камера на ній було відео де він танцює але танцює якось по іншому, не так ніби через танець намагається щось сказати .Тоді я побачив біль в його очах .Коли я спитав від чого він помер мені сказали що в нього був рак на протязі декількох років це чудо що він взагалі дожив бо зазвичай максимум місяць людина проживає .Тоді я зрозумів він намагався передати що він хворів ці роки і жаліє що не розказав мені раніше що все от так закінчилось.
Почулись тяжкі всхлипи але це був не Юнгі .Чімін крепко обняв Юнгі .

-То ось що ти мав на увазі коли казав що боїшся втрачати людей .Ти боїшся в одень втратити їх .Як Хосока .
Мин просто кивнув бо нехотів щоб Чім почув його дрожащий голос .

-Я не покину тебе обіцяю

-Надіюсь на це Минни .

-Стой як ти мене назвав .

-Минни .

-шопотом-Юнгі я люблю тебе .

-І я тебе мелкий .

-Правда .Юні ура.

-Правда якщо чесно я полюбив тебе ще з першого дня тоді в ночі на кухні.

-Так?Та сама ситуація😊.

-Ну добре піду на кухню чай заварю з ...

-М'ятою

-Правильно мелкий .

-Юнгі як там Тє

-Ем нормально...все добре

-Ти ж брешеш .

-З чого ти взяв

-Хоть в тебе й спокійний голос очі тебе видають .

-Ну добре я тобі кої шо роскажу тільки ти нікому а особливо Чонгуку .

-Я обіцяю

-Кароче Тєхен вилітає сьогодні в 10 часов в Японію до батьків .

-І що такого страшного він же повернеться .

-...

-Так це що за пауза була.

-Ні він назавжди через те він тобі не сказав щоб не ростраювать.

-Так треба його одговорить я зараз позвоню .

-Нет він змінив номер і це тобі не допоможе .Ти думаєш я б його відпустив але він мене не слухає не думаю що він тебе послухає .

-І що нам робити у нас є слабке його місце .

-Це ж яке

-Чонгук

-В сенсі

-Бля забув .Вообщем Тє любить Чонгука но вони не можуть бути разом ну сам знаєш і через це він поїхав .

-Тобто ти хотів сказати

-Що нам треба звести. Ціх двох долбоящірів.

-Я так само подумав давай п'ять.
Почувся звук від пятірні це означало що вони в ділі .

М'ятний чайок🍃Where stories live. Discover now