Μπαινω στο σπιτι και βλεπω τον Χαρη και την Εβελιν να ταΐζουν ο ενας τον αλλον με κομμάτια πιτσας.
Εγω τους κοιταω και ξεκαρδιζομαι καθως αφηνω την τσαντα μου που τσαμπα την πηρα σήμερα μαζι μου.
"Πως τα πηγες;"ρωταει ευδιαθετη η Εβελιν και σηκώνεται και με αγκαλιάζει.
"Τα πήγα τελεια. Πηρα την θεση Εβελιν την πήρα"λεω και γελαω και εκεινη ειναι γεματη χαρα και φωναζει καθως με σφίγγει.
"Το ηξερα οτι θα τα καταφέρεις. Το ηξερα"λεει και με αγκαλιαζει και χαμογελαει πλατια.
Παω να μιλησω αλλα χτυπαει το τηλέφωνό του Χαρη και το σηκωνει μπροστα μας οποτε κανω ησυχία.
"Ναι;"λεει σοβαρος"ναι φυσικα και θα περασω. Οχι δεν εχει αλλαξει κατι. Έρχομαι αμεσως"λεει και το κλεινει και μας κοιταζει.
"Αγαπη μου πρεπει να παμε στην γυναικα και να παρουμε τα κλειδιά απο το σπιτι και να υπογράψουμε"λεει και εγω την κοιταζω αμεσως σοβαρή.
"Τι τρέχει;"με ρωταει κοιτωντας με και εκεινη με τον ιδιο τροπο.
"Απλα ο Λουκ δεν αφησε τα κλειδια και δεν θελω να μεινω μονη μου εδω. Αν ερθει και απλα μπει μεσα; Αν ειναι νευριασμένος παλι; Απλα δεν νιωθω ασφαλής"εξηγω τελικα και εκεινη γυρναει στον Χαρη.
"Πηγαινε σπιτι μωρο μου. Θα μεινω εγω εγω με την Ειρήνη για να περασουμε και λιγο χρονο μαζι και για να μιλησουμε λιγακι"λεει και εκεινος γνέφει και ανοιγει την πορτα και φεύγει.
Η Εβελιν γυρναει και με κοιταζει και με παρατηρεί. Το ξερω οτι με ξερει καλα. Ετσι ξεφυσαω και αρχιζω να της εξηγώ.
"Κοιτα απλα νιωθω πολυ μονη. Και επισης νιωθω οτι κανενας δεν θα μπορεσει να τον αντικαταστήσει. "λεω και με κοιταζει.
"Δεν θελω να μιλησουμε για αυτο. Δεν θελω να πουμε κατι απλα ηθελα να το ξερεις μονο"λεω και της χαμογελαω αχνα.
"Τι θα κανεις τωρα με τα κλειδιά;"ρωταει και αγνοεί αυτο που της ειπα οπως της ζήτησα.
"Καλα που το ειπες. Θα παρω τηλέφωνο"λεω και παίρνω το τηλέφωνο μου. Καλω εναν αριθμο.
Ζηταω γρηγορα πληροφορίες και με τα πολλα κανονίζω το πρωι να έρθει ενα κλειδαρας.
YOU ARE READING
Actor in love [Book 3]
Teen FictionΗ Ειρηνη εχει φυγει για μια καινούργια ζωη. Εχει αποφασίσει να αφησει το παρελθόν της πίσω και να ξεχασει οτι εχει γινει. Τι θα γίνει τελικα; Θα μείνουν ολα πίσω; ή ο Τζέιμς θα γυρισει διεκδικώντας την για τρίτη αλλα και τελευταία φορα; [Προσοχή! Ει...