Κεφάλαιο 2

315 29 41
                                    










"Εγω λεω καλυτερα να παμε λιγακι μεσα στην κουζίνα παρεα εμεις"λεει με γλυκο και ψύχραιμο τονο η Εβελιν καθως προσπαθει να με τραβήξει αλλα δεν κουνιέμαι.


"Οχι Εβελιν. Δεν παει αλλο θα πρεπει να το το τωρα κιολας!"λεω και εκεινη κοπαναει με το χερι της το κεφαλι της.


Αρπαζει απο το χερι τον Χάρη και τον σηκώνει απο τον καναπε διπλα της καθως κατι του ψιθυρίζει. Εγω ξυπναω και γυρναω προς τον Λουκ.


"Ακουσε με Λουκ"λεω και εκεινος με κοιταζει με ενα συνοφριομενο βλεμμα. Παιρνω μια βαθια ανασα πριν συνεχίσω.


"Δεν μπορω να ειμαι αλλο μαζι σου. Δεν παει αλλο ολο αυτο. Δεν θελω να σε κοροϊδεύω.."λεω και εκεινος απλα με κοιταζει προσπαθώντας να καταλαβει.


"Νομιζω θα ηταν καλύτερα να πιασεις ενα αλλο σπιτι και να κανεις την ζωη σου μονος σου,δεν μπορω να σε κοροϊδεύω οταν δεν μπορω ουτε το άγγιγμα σου. Μου ερχεται συνεχώς στο μυαλο το οτι πηγες με την ροουζ"συνεχιζω.


"Αντε παλι αυτη!"λεει και γυρναει απο την αλλη και βαζει το ενα του χερι στο πρόσωπο και το αλλο στην μεση του.


"Οχι Λουκ δεν ειναι αντε παλι! Αν δεν εκανες αυτην την βλακεια οι δυο μας θα ήμασταν καλα και τα συναισθήματα μου θα παρεμεναν το ιδιο."ολοκληρώνω και γελαει ειρωνικά.


"Δεν παιζει αυτο εισαι τρελη αληθεια.."λεει καθως κανει μια δεξια και μια αριστερά σαν χαζος. Ξεφυσαω και τον κοιταζω αυστηρά.


"Μην κανεις ετσι! Πιστευα θα χωρίσουμε χωρις ολα αυτα και θα ειχαμε καλες σχέσεις."λεει και γυρναει και με κοιταζει αγριεμένος.


"Θα είχαμε καλες σχεσεις; Πως θα γινει αυτο οταν λογαριαζες χωρίς εμενα; Ουτε καν ήρθες να μου το πεις σε εμενα και το λες μπροστα στα παιδιά."λεει αποτομα και κανει ενα βημα κοντα.


Αντιδραει ετσι χωρις να του εχω πει καν την αληθεια και αν το εκανα ποιος ξερει τι θα ελεγε. Θελω να πω και αυτα ειναι αληθεια αλλα ο κυριότερος λογος ειναι ο Τζέιμς.


"Εγω κεω να ηρεμησουμε λιγακι και να το συζητήσουμε μετα"επεμβαίνει η Εβελιν και γυρναει και κοιταζει εκεινη.


"Να το λύσουμε; Δεν αφορα κανεναν απο εσας τους δυο! Εσεις δεν θα λύσετε κατι!"της φωναζει και ο Χαρης του κανει νοημα να χαλαρωσει καθως παιρναει το χερι του στην μέση της Εβελιν.


Actor in love [Book 3]Where stories live. Discover now