Ανοιγω τα ματια μου και κοιταζω το ρολόι διπλα μου. Ειναι 7 και αναρωτιέμαι πως ξυπνησα απο μονη μου τέτοια ωρα.
Παρολα αυτα φοραω μια ολόσωμη παντελονα και τα αιρ μου και χτενιζω τα μαλλια μου. Πηγαινω στην κουζινα και βαζω να φτιαξω καφε.
Οσο εχω βαλει να γίνεται ανοιγω την τηλεόραση και ξεφυσαω. Μεχρι να παρω κινητο δεν μπορω να μιλησω και με την Εβελιν.
'Ο πασίγνωστος τραγουδιστής και ηθοποιος Τζαστιν μπιμπερ εθεαθει στην εκδήλωση του γνωστου σεναριογράφου Βαντερ να χορεύει με μια καπως καινούργια ύπαρξη στον κινηματογράφο παρουσια'
Ακουω καθως βαζω καφε στην κουπα και γυρναω να κοιταξω που οι κάμερες μας δείχνουν να χορευουμε.
Ενταξει δεν μπορει καποιος θα μπυ κανει πλακα. Ξεφυσαω αγανακτησμενη και με την κουπα μου πηγαινω στο σαλονι.
'Η κάμερα μας κατέγραψε επίσης την κοινή αποχώρηση απο την δεξίωση με το αυτοκίνητο του τραγουδιστη. Τι γίνεται; Νέος ερωτας εξελίσσεται για τον τραγουδιστή και την ηθοποιό; Θα μάθουμε πολυ συντομα....παμε τωρα σε ενα απο τα αλλα νεα μας'
Λεει και κλεινω την τηλεόραση. Ενταξει αποκλείεται αυτο. Αν ο Τζέιμς εχει δει κατι απο αυτα σίγουρα θα ξερει οτι ειμαι εδω.
Γαμωτο και να μην εχω κινητο. Πως θα φυγω τωρα; Εκει που προσπαθω να σκεφτω κατι η πορτα μου χτυπαει και πανικοβάλλομαι.
"Ποιος ειναι;"ρωταω οταν φτανω κοντα πριν ανοιξω για να ξερω αν θα ανοιξω ή οχι.
"Ο Τζαστιν ειμαι ανοιξε μου"λεει και αμεσως ανοιγω την πορτα και μπαινει μεσα και την κλεινω.
"Εχεις δει τι λενε για εμας;"ρωταω σοβαρή. Με κοιταζει ανήσυχος και φοραει κουκουλα και γυαλιά.
"Δεν ήξερα οτι υπήρχαν δημοσιογράφοι. Συγνωμη αν σου δημιουργώ πρόβλημα"λεει και εγω ξεφυσαω.
"Μα δεν με ενοχλεί εμενα,αν δεν ενοχλεί εσενα. Απλα δεν περιμενα να πουν κατι τέτοιο. Και φοβαμαι πως θα το εχει δει και ο Τζέιμς και αν ψαξει και βρει το σπιτι μου θα πρεπει να μην ανοιξω"εξηγω και βαζω τα χερια μου στο στήθος μου.
"Εγω λεω να παμε.στα γυρισματα και μετα θα δουμε τι θα κανουμε με ολα αυτα σωστά; Για να μην αργήσουμε κι ολας"λεει και γνεφω θετικα και παιρνω τα κλειδια μου και βγαινουμε εξω.
YOU ARE READING
Actor in love [Book 3]
Teen FictionΗ Ειρηνη εχει φυγει για μια καινούργια ζωη. Εχει αποφασίσει να αφησει το παρελθόν της πίσω και να ξεχασει οτι εχει γινει. Τι θα γίνει τελικα; Θα μείνουν ολα πίσω; ή ο Τζέιμς θα γυρισει διεκδικώντας την για τρίτη αλλα και τελευταία φορα; [Προσοχή! Ει...