Το ξυπνητήρι μου χτυπάει και κοιταζω την ωρα. Ειναι 11 το πρωί και σηκώνομαι γεμάτη χαρα.
Σημερα ειναι σιγουρα η μέρα μου. Κοιταζω το πρόσωπο μου στον καθρέφτη του μπανιου και ειναι πιο ξεκουραστω απο ποτε.
Η ζωη μου επιτέλους αρχίζει να εχει ενα μικρο νοημα που φυσικά με κανει να θελω να προσπαθήσω για καλύτερη καριέρα.
Πηγιανω στην κουζινα και βαζω λιγα δημητριακά να φαω. Ανοιγω την τηλεόραση και αυτο που βλεπω με κανει να κολλησω το βλεμμα μου στην οθόνη.
Η κάμερα τραβαει τον Τζέιμς που βγαίνει απο το αεροδρόμιο του καναδα. Πρεπει να μείνουμε μακριά ο ενας απο τον αλλον.
Το τηλέφωνο μου χτυπαει και βλεπω τον αριθμο της Εβελιν και ξεφυσαω καο το σηκώνω.
"Ασε οτι κανεις και πήγαινε να μουλιασεις στην μπανιερα"λεει εκεινη και με κάνει να γελασω. Κανει λες και παω για νύφη.
"Καλημερα και σε εσενα αγαπημένη μου φίλη χαιρομαι που πηρες να δεις τι κανω και πως τα περνάω"λεω ειρωνικα και την ακουω να γελαει.
"Σε κλεινω θα τα πουμε πρεπει να παω να κανω κατο ψωνια"λεει και μου το κλεινει.
Ξεφυσαω και αφηνω το πιατο οπως ειναι στον νεροχύτη. Πηγαινω στο μπανιο. Ρίχνω απο κατι αρωματικα σαμπουαν και έλαια της Εβελιν.
Μου ειπε για να μυρίζω ωραια και να ειμαι γοητευτική. Λες και αν δεν μυριζα ωραια δεν θα με έπαιρναν στην δουλεια.
Γελαω καθως η μανιέρα αρχίζει να γεμίζει και εγω παιρνω μασκες και οτι αλλο χρειάζομαι για να γινω οπως λεει η Εβελιν 'Μια σταρρρ' .
Μπαινω στην μπανιέρα και μουλιαζω καθως κανω μασκα. Καθομαι με το κινητο για να μην βαριέμαι.
Καθως παιζω ενα παιχνιδι στο ίντερνετ η λειτουργία του διακόπτεται απο ενα τηλεφώνημα.
Στην οθόνη εμφανίζεται το ονομα του Τζέιμς. Αμεσως πεταω το κινητο στην αλλη ακρη του μπανιου και το κοιταζω μεχρι να σταματήσει να χτυπαει.
Μετα απο μερικα λεπτα σταματαει. Ισως με πηρε καταλάθος. Ναι αυτό θα εγινε δεν ειδε ποια επαφη πατησε και πατησε κατα λάθος την δικη μου.
Αλλα γιατι καλουσε τοσα πολλα λεπτα; θεε μου Ειρηνη πρεπει να χαλαρωσεις. Εχεις καποιες ετοιμασιες που πρέπει να κανεις.
YOU ARE READING
Actor in love [Book 3]
Novela JuvenilΗ Ειρηνη εχει φυγει για μια καινούργια ζωη. Εχει αποφασίσει να αφησει το παρελθόν της πίσω και να ξεχασει οτι εχει γινει. Τι θα γίνει τελικα; Θα μείνουν ολα πίσω; ή ο Τζέιμς θα γυρισει διεκδικώντας την για τρίτη αλλα και τελευταία φορα; [Προσοχή! Ει...