Το κουδούνι ακούγεται στα αυτια μου και επεξεργάζομαι ποιος στο καλο ειναι πρωί-πρωι.
Στο μυαλο μου έρχονται τα χθεσινά γεγονότα και αμεσως σηκώνομαι φουριοζα τρεχοντας προς την πορτα.
Την ανοιγω και χαμογελαω τυπικα στον νεαρο κυριο που αφου μου νευει με ενα απαλο βλεμμα κοιταζει την πορτα.
Ξεφυσαω και τρέχω ξανα στο δωματιο μου. Περνω ενα τζιν και μια απλη μπλουζα και τα φοραω αμεσως.
Βγαινω ξανα και βγαζω απο την κατάψυξη κατο φρουτα για ενα μικλξεικ.
"Να σας κανω εναν καφε; κατι για να φατε;"ρωταω ευγενικα καθως ηδη εχει βγαλει την κλειδαριά απο την πορτα μου.
"Οχι γλυκια μου. Σε ευχαριστώ πολυ"λεει τελικα και γνεφω.
Πλησιαζω στο δωματιο που κοιμουνται ο Χαρης με την Εβελιν και οταν πια ανοιγω την πορτα γελαω σαν τρελη.
Τα ρουχα τους ειναι πεταμένα δεξια και αριστερά και αυτοι ειναι αγκαλιασμένοι κατω απο τα παπλώματα.
Ευελπιστώ να του το ειπε απο μονη της και να μην χρειαστεί να κανω εγω την αρχη σημερα.
"Τι κοιτας μαρη;"ακουω την φωνη της Εβελιν καθως ειχα αφαιρεθεί και την κοιταζω.
"Δεν έρχεσαι να κατσουμε παρεα;"ρωταω τελικα γελωντας και την βλεπω που γνεφει και κλείνω την πορτα.
Δεν το πιστεύω σχεδον. Μετα απο τοσο καιρο η κολλητή μου θα γινει και μαμα και εγω δεν εχω καταφέρει τιποτα ακομη.
Βαζω γαλα και τα φρουτα και τα χτυπαω και τα βαζω σε 2 ποτήρια. Ριχνω και μια βιταμίνη στο ποτήρι της Εβελιν και ετοιμαζω λιγες τηγανιτές με μελι.
"Εχεις ορεξη πρωι-πρωι; τι κανεις να φας παλι;"ρωταει γελωντας και κάθεται και πινει μια γουλια απο το ποτήρι της.
"Δεν ειναι για εμενα Εβελιν. Νομιζω αρκετά περασε η ωρα χωρις να σε ρωτησω. Του το ειπες;"ρωταω σοβαρη.
"Μπορουσα να κανω αλλιως; Ξερω ποσο τρελη εισαι. Θα του το ελεγες ετσι και αλλιως"λεει και εγω βαζω την ζημη στο τηγάνι.
"Εχεις δικιο σε αυτο. Τι ειπε;"ρωταω γεματη χαρα που του μιλησε και φυσικα δεν εγινε κατι κακο.
"Οτι με αγαπαει. Και οτι θελει να το κρατήσουμε"λεει και εγω χαμογελαω με οτι ακουω. Αυτο περίμενα και εγω μα βλεπω στο πρόσωπο της οτι δεν ειναι ευχαριστημένη.
YOU ARE READING
Actor in love [Book 3]
Ficção AdolescenteΗ Ειρηνη εχει φυγει για μια καινούργια ζωη. Εχει αποφασίσει να αφησει το παρελθόν της πίσω και να ξεχασει οτι εχει γινει. Τι θα γίνει τελικα; Θα μείνουν ολα πίσω; ή ο Τζέιμς θα γυρισει διεκδικώντας την για τρίτη αλλα και τελευταία φορα; [Προσοχή! Ει...