Ανοιγω τα ματια μου και γυρναω το κεφαλι μου απο την αλλη. Ο Λουκ με κοιταζει γλυκά.
Το ηξερα ετσι και αλλιως οτι δεν θα μου κρατησει κακια. Παντα οταν θυμώνει ετσι ειναι.
Εγω παω να γυρισω για να σηκωθώ αλλα το χερι του κλείνει το δικο μου και γυρναω να τον ξανα κοιταξω.
"Μείνε"λεει τελικα και ξαπλωνω. Με κοιταζει και επειτα σκύβει και ενωνει αργα τα χειλη μας.
Τα χερια του μπαινουν κατω απο την μπλουζα μου και ανεβαίνουν αργα. Αυτο με κανει να φρικαρω αλλα δεν λεω τιποτα.
Πηγαίνει στον λαιμο μου και φιλάει καθως το χερι του αγγίζει το στηθος μου.
Η ανάσα μου βγαίνει κοφτή αλλα οχι επειδή ολο αυτο μου αρέσει. Νιωθω οτι δεν ειμαι ετοιμη να κανω κατι τετοιο ακόμη.
Θελω να του το πω αλλα φοβάμαι την αντιδραση του. Και οταν παω τελικα να μιλησω αρχίζει το κινητο του να χτυπαει.
"Γαμωτο"λεει εκνευρισμένος και σηκώνεται για να το κοιταξει. Γυρναει με κοιταζει καθως το παίρνει και φεύγει απο το δωμάτιο.
Το βλέμμα του φάνηκε περίεργο. Σηκωνομαι προσεκτικα και κοιταζω στο σαλονι οπου ειναι.
"Βουλωστο Τζέιμς ενταξει;"λεει τελικα και με κανει να σοβαρεψω."οχι δεν καταλαβαίνεις,δεν θα σου πω που βρισκόμαστε πες την μια να γυρισει στους δικους της"λεει και ξεφυσαω.
Για μια στιγμη νομιζα στα αληθεια οτι μας ψαχνει αυτος. Νομιζα οτι μαλλον εμαθε την αληθεια και ηθελε να ερθει.
Σοβαρεψου Ειρηνη. Μην ψεχνας πως εχεις μια καινούργια ζωη. Θα πρεπει να παω και στον γιατρο σημερα να δω πως ειμαι.
Ο Λουκ μπαινει στο δωματιο και μου χαμογελαει πλατια. Χαμογελαω και εγω πισω και εκεινος βγαζει τα ρουχα του για να ντυθει για δουλεια.
Εγω πηγαίνω στο μπανιο και πλενομαι για να ντυθω και εγω και να παω στον γιατρο.
***
Εχω φτασει εδω και λιγη ωρα στον γιατρο και περιμένω να φωνάξει το ονομα μου.
Διπλα μου υπάρχει ενα ζευγαρι που το αγορι κραταει αγκαλιά την κοπελα του και της χαϊδεύει το χέρι.
YOU ARE READING
Actor in love [Book 3]
Teen FictionΗ Ειρηνη εχει φυγει για μια καινούργια ζωη. Εχει αποφασίσει να αφησει το παρελθόν της πίσω και να ξεχασει οτι εχει γινει. Τι θα γίνει τελικα; Θα μείνουν ολα πίσω; ή ο Τζέιμς θα γυρισει διεκδικώντας την για τρίτη αλλα και τελευταία φορα; [Προσοχή! Ει...