Ανοιγω την πορτα του σπιτιου με τα πολυ υπέροχα κλειδιά μου. Ετσι και αλλιως ο Λουκ δεν ειναι εδω.
Εχει βρει ηδη δουλεια σε ενα τεχνολογικό κέντρο μιας που ξερει τα παντα απο υπολογιστές.
Χαμογελαω καθως κοιταζω το σπιτι. Ειναι δικο μου. Δεν το πιστευω οτι καλα-καλα δεν εχω ξεκινήσει την ζωη μου και εχω αγοράσει 2 ολοκληρα σπιτια.
Δεν με νοιάζει προς θεου το χρήμα ή κατι. Απλα παντα ηθελα να εχω μια ανετη ζωη και φυσικα να κανω οτι μου αρεσει.
Βαζω στην κουζίνα να ψήσω το ψητό που πηρα ετοιμο και χρειάζεται μόνο ψήσιμο.
Υπάρχει μια δουλεια αλλα σε λιγες μερες ξεκινανε τα καστινγκ για να δω τελικα σε ποιον ρολο θα μπω.
Η αληθεια ειναι οτι δεν εχω ιδεα με το σενάριο. Επισης ειμαστε λιγες μερες εδω οποτε δεν ξερω καλα τα μέρη.
Το κινητο μου χτυπαει και οταν κοιταζω την οθονη βλεπω το ονομα της μητέρας μου να αναγράφεται στην οθονη.
"Ελα μαμα"απανταω αμεσως καθως πηγαινω στο δωματιο να φορεσω καποια απο τις φορμες μου για να ειμαι άνετη.
"Ειρηνη πες μου σε παρακαλώ οτι η αδερφη σου λεει μπαρουφες και οτι δεν της έκλεψες το αγορι" την ακουω να μουρμουρίζει μεσα απο το τηλέφωνο απελπισμένη.
"Ελεος μαμα! Οχι και εσυ."απαντησα αμεσως"καλα ειναι δυνατόν; ο γκομενος της με φιλησε ειπε ενα σωρό ψεματα στον Τζέιμς και χωτισαμε και μετα η Μια πηγε με τον Τζέιμς"εξηγω καθως πηγαινω προς την κουζινα τωρα.
"Η αδερφη σου πηρε τον πατερα σου και εκλεγε οτι την παρατησες και δεν ειχε σπιτι να μεινει..και αν δεν ηταν ο Τζέιμς θα έμενε στον δρομο." συνεχιζει μεσα στο τηλεφωνο και με κανει εξωφρένων.
"Μαμα. Ελεος. Δεν εχω κανει κατι δεν θα απολογηθώ για τιποτα. Επισης η Μια δεν θα ξανα εχει καμια σχεση μαζι μου μεχρι εδω ηταν!"ειπα και της το εκλησα.
Δεν το πιστευω οτι στα αληθεια μένει στο σπιτι του. Και εκεινος...εχουν σιγουρα προχωρήσει...και με εχει ξεχάσει.
Πρεπει με καποιον τροπο να καταφέρω να κανω κατι ωστε να μάθει την αληθεια.
Αλλα και να γινει κατι τέτοιο...ειπα στον εαυτο που οτι δεν θα τον δεχτώ πισω. Και τωρα το μονο που κανω ειναι να το σκέφτομαι. Πραγμα που φυσικά δεν πρέπει.
YOU ARE READING
Actor in love [Book 3]
Roman pour AdolescentsΗ Ειρηνη εχει φυγει για μια καινούργια ζωη. Εχει αποφασίσει να αφησει το παρελθόν της πίσω και να ξεχασει οτι εχει γινει. Τι θα γίνει τελικα; Θα μείνουν ολα πίσω; ή ο Τζέιμς θα γυρισει διεκδικώντας την για τρίτη αλλα και τελευταία φορα; [Προσοχή! Ει...