Тара и Ник (продължение)

4.3K 36 0
                                    

Г. Т. Ник
Много харесвам Тара и когато ни предизвикаха да седим 1 час в рая ми хареса. Не знаех, че е девствена, но все пак не ми пукаше особено. Тя ми позволи да действам и го направих. Обаче много я боли. Каза ми да спра и реших да не я мъча. Видях, че и бяха потекли сълзи от болка , легнах до нея и я прегърнах като изтрих сълзите и. Аз я пипнах там , за да видя колко я боли и дали съм направил там нещо, а тя от своя страна изохка и ми махна ръката. Аз и се извиних и след това никой нищо не каза. Тара тръгна да става.
Аз:На къде?
Тара:д-да се облека. -притесни се.
Аз:Спокойно де облечи си се. -успокоих я.
Тара едва стана от леглото и едва се облече.Стана ми гадно. Станах и се облякох набързо.
Тара:Х-хайде да слизаме -заекваше.
Аз:Добре мисля че 1 час изтече тъй, че хайде.
Тара не каза нищо , а тръгна леко напред и закуца като изохка. Не можех да я гледам така и я вдигнах като булка.
Тара:Ник пусни ме много съм тежка.
Аз:Я стига си говорила глупости! Не си тежка!
Тара:Напротив! Моля те мога да вървя -съпротивлява се
Аз:Не казах! Ще те нося!
Тара:Оф хуу -отказа се и почна да се мръщи.
Слезнахме долу и другите ни гледаха очудено. Не им обърнах внимание и оставих Тара внимателно да седне.
Тара:Ник аз мисля да тръгвам.
Аз:Ами добре, ела аз ще те закарам.
Тара:Д-добре.
Аз:Нещо има ли, защо заекваш?
Тара:Не-каза не сигурна.
Аз:Хайде ела! -тя само кимна.

Взех я отново, но тя не се съпротивляваше. Отидохме в колата и я Закараха. Погледнах я както и тя мен. Аз разбих устните ми в нейните. Тя ми отвърна веднага. Аз задълбочих целувката и след като се отделихме допряхме челата си.

Аз:Обичам те! Искам да си моя!
Тара:Твоя съм. И аз те обичам.


Сееее край на тази историяяяя почвам нова като ми дойде музата ❤❤😘🌎

Смут и любовHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin