Megkérdeztem, hogy merre találom a fürdőszobát, majd útba igazított. A kezembe adta egy fekete pólóját egy törülközővel, és magamra zártam az ajtót.
Belenéztem a tükörbe, és iszonyatosan csapzott voltam. Levettem az átázott bugyimat, meg a melltartómat, majd a zuhanyzó melletti kis szekrényre tettem a törcsivel együtt. Felkötöttem a hajam, megengedtem a vizet, majd csak folyattam magamra, átgondolván a történteket.
Próbáltam valami ésszerű teóriát felállítani magamnak, hogy biztos csak bevertem a fejem és ilyeneket álmodok, de ki is zökkentett ebből a gondolatmenetből az, hogy még pedig éppenséggel itt zuhanyzok a fürdőszobájukban. A csempén, az eszköztartón volt egy bontatlan női tusfürdő, hajsampon, és balzsam is. Milyen kedves tőlük, hogy így készültek.
De mit is beszélek? Jungkook előbb igázta porrá az alsó részemet. Még hogy kedves. Inkább egy szadista állat. Egy szexi, szadista... Kimostam magamból a spermáját, már amennyire tudtam, majd használatba vettem, a nekem szánt tusfürdőt.
Nem tudom mennyi ideig zuhanyozhattam, de már úgy éreztem, hogy elegendő vízszámlát csináltam nekik. Elzártam a csapot, majd kikecmeregtem óvatosan a kabinból, nehogy elcsússzak, és beverjem a fejem, hogy aztán valahol meg felkeljek és ráeszméljek, hogy ez mégis csak egy álom. Nem-nem. Vigyázzunk csak magunkra.
Jól kezdődik az itt létem, mit ne mondjak.
Magamra vettem a Jungkooktól kapott fekete pólót, olyan nagy volt, hogy még a fenekemet is eltakarta. Vissza vettem a bugyimat, ami azóta már szerencsére megszáradt, így nem volt undorító érzés benne lenni. A csaphoz vánszorogtam, majd megláttam egy lila fogkefét, ami egy szalaggal volt átkötve. Hinnye, hát beszarok rajtuk, még fogkefét is hoztak nekem.
Össze szedtem magam, kibontottam a hajam, kicsit össze borzoltam, hogy ne lapuljon nagyon a fejemre, majd a törülközőt kiterítettem az állványra.
Egy nagy sóhaj kíséretében elindultam az ajtó felé, és reméltem, hogy a nadrágom ugyan ott van, ahol hagytam, mert Kook azt nem hozta magával nekem.
Elindultam vissza a nappali fele, és amint elértem oda, mint akit karóba nyeltek, le is fagytam. Az egész Bangtan ott ült a kanapén.
Pont ott ahol az előbb vergődtünk Jungkookkal. Mindannyian engem néztek, én pedig ott álltam egy szál pólóban az életem értelmei előtt. Nem tudtam, hogy fangörcsöt kapjake, vagy elbújjak szégyenemben amiért így jelenek meg előttük. Kerestem a nadrágomat a szememmel, majd mikor sehol sem találtam, feladtam a keresést, és lesütöttem a szemem mosolyogva, majd megingattam a fejem, hogy ez nem is velem történne, hogy ha nem így lenne.
- Sziaaaaaaa!!- ugrott fel Taehyung a kanapéról, és felém ugrándozott, mint valami virágot szóró kislány a mezőn, és a karjaiba zárt.
YOU ARE READING
A szerződés
Fanfiction! A történet trágár szavakat, és 18 éven felülieknek való részeket is tartalmazhat! Olvasni saját felelősségre! " .... - Térdelj! - utasított keményen, majd lenyomott vállamnál a földre, és itt már tudtam mi fog következni. Kibontotta övét, gombjá...