12

651 16 8
                                    




Jungkook szemszöge

Bespruriztam a szobámba, és megcsörgettem a főnököt, remélvén, hogy újra elérem. Kinyomott... remélem már nekem intézkedik. Hogy lehetek ennyire zseniális?? A többieknek ez még biztosan nem jutott az eszébe. Alig várom, hogy lássam Melody boldog arcát mikor meglát a kutyájával a kezemben.

Szexi pasi + kiskutya = instant szerelem.

Kár, hogy a matek nem volt ilyen egyszerű a suliban...Kíváncsi vagyok, hogy mit fog művelni Jimin-hyung Taehyunggal...eléggé feldúlt állapotba került...De akkor, ha a logikám nem téved, Melody egyedül van. Legalábbis, remélem, hogy nem előtte balhéznak. Írjak neki? Vagy várjak még egy kicsit? Ahh... miért ilyen nehéz ez?!! Nem is értem, hogy mit feszengek ezen...csak a jobb és több szexért csinálom, nem? Akkor minek ez a nagy felhajtás körülötte? Elég lenne csak elkapnom mikor meglátom, lerántani a bugyiját és benyomni. Ennyire egyszerű lenne. De mégis valamiért érdekel a dolog. Többet akarok. Őt mindenestül. Érdekel a lány, és örömet akarok neki szerezni, nem csak szexuálisan. A virágnak is szoktak örülni a csajok, nem? Azzal nem igen lehet mellé lőni. Romantikus, vagy mi. De jobb, ha inkább ennek is utána nézek, mielőtt ezt is elszúrnám. Most már semmit nem bízok a véletlenre.

Na lássuk csak...itt azt írja, hogy a rózsa a nők legkedveltebb virága, és annak is van több fajtája és jelentése. Jézus, hát még ezt is egyszerű elbaszni?

1) fehér rózsa - tisztaság, a lemondás, búcsú jelképe. - Áhhh. Nem ez lesz az.

2) sárga rózsa - a barátság és a plátói szerelem szimbóluma. - Hm, azt hiszem ezt is passzolom, hova a plátóiság, ha éppen Jeon Jungkook készül meghódítani a szívedet?

3) rózsaszín rózsa - miért van ilyen sok fajta!?? - a kezdődő, lassan kibontakozó szerelem jelképe.- Hm. Ez nem rossz.

4) vörös rózsa - a szerelem, a szenvedély és a romantika jelképe. - Na ez kell nekem! Szenvedélyes vagyok és a virág romantikus! Talán még csokit is veszek mellé, és ezzel én is az leszek. Remélem, hogy ő is ennyire tisztában van azzal, hogy mi mit jelent...

A rózsák számának jelentése : 1 szál a szerelmet, szeretetet árulja el, 3 az imádatot, 13 az ellenszenvet.

Na álljunk meg egy pillanatra! Még ezt is túl kell bonyolítani? És ha 100at veszek neki? Arra miért nem tér ki?

 Tehát nem mindegy, hogy milyen színűt választok, de még az sem, hogy hány darabot?! Esküszöm, hogy a nőknél bonyolultabb dolog nincs a világon

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tehát nem mindegy, hogy milyen színűt választok, de még az sem, hogy hány darabot?! Esküszöm, hogy a nőknél bonyolultabb dolog nincs a világon...Akkor ha vöröset, vagy rózsaszínt veszek neki, akkor még jó vagyok. Úgy érzem, nagyon sokat kell még tanuljak...és lehet, hogy szó szerint beseggelek néhány nőkről szóló könyveket is, nem csak a kámaszutrát.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 30, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A szerződésWhere stories live. Discover now