Feleslegesnek találtam ezek után a kertben maradni, pedig hosszú idő után most igazán szépnek találtam kint a dolgokat. A nap pont még a bőrnek kellemes erősséggel sütött, madarak csiripeltek, és mindenféle virágillat csiklandozta az orromat. Legszívesebben megelőzném Taehyungot a futásban, hogy hamarabb érjek Melodyhoz, és magamhoz édesgessem, de éreztem, hogy ezt a kört elvesztettem. Ki kell találjak valamit, amivel szerezhetek nála egy-két jó pontot. De mégis mit? Süssek neki? De lövésem sincs mi a kedvenc sütije. Vehetnék neki ruhákat is...csak nem tudom a méretét...most legyél okos Jeon Jungkook...
Fel-alá járkáltam a kertben, és gondolkoztam, hogy mit is tehetnék. Mivel semmi ötletem nem volt, ezért a legjobbnak azt találtam, hogy ráguglizok a neten, hogyan kell meghódítani a nőket. Elég gáz nem? Én, az international és national playboy a google-ön keresi miként kell felszedni egy lányt. Milyen irónikus.
Bepötyögtem a keresőbe "csajozási tippek kezdőknek", majd az első találatra ráböktem.
"1. Mindenek előtt a nő azt szeretné, ha fizikailag fitt lennél, ha a tested jól felépített és gondosan karbantartott lenne. "
Hm. Úgy érzem, ezzel nincsenek problémáim...:D Nézzük a következőt.
"2. Légy mindig tiszta."
Hát... ez azért elég alap nem? Eddig ez nem sokat segít...Tudomásom szerint nem vagyok büdös, egy levendulamező elbújhatna mellettem.
"3. Légy vele tisztelettudó, mint egy igazi hölggyel!"
Akkor itt lehet nem a legjobb ötlet volt rögtön a gerincre vágással kezdeni...szép munka Kook.
"4. Egy nő elvárja tőled, hogy jó beszélgetőpartner legyél."
Na ez az! Erre gondoltam én is, többet kellene beszélgessek vele, hogy megnyíljon nekem. Ha úgy érzi bármit elmondhat majd nekem, akkor már nyert ügyem van. De hogyan szabadítsam meg most Taehyungietól?
"5. A lány tudni szeretné, hogy észrevetted."
Ooooh, észrevettem én, de még mennyire észrevettem. Azok a formás cicik...
"Összegzés: Az igazi vonzerőd titka az lesz, ha teljes egészében a kiszemeltedre összpontosítasz."
Aha. Szóval igazából többet nem nagyon tudtam meg. Ápolt vagyok, nem vagyok büdös, a testem az isteni, mondjuk kicsit lehet elbasztam az elején és beszélgetni kellett volna ahelyett hogy rommá dugom, de nem bántam meg. Isteni volt. Akkor mégis csak jól gondoltam...beszélgetés, figyelem...
Csaholást hallottam, majd megéreztem egy picike nedves valamit az ujjaimon.
- Tannie! - megsimiztem a kis szőrgombócot, az ölembe kaptam, majd szeretetből elkezdtem nyomorgatni. - Ahj Tannie, neked nagyon egyszerű dolgod van. Minden nőnél tuti siker vagy. Elárulnád mi a titkod? - Nem tudom mi az elkeserítőbb, az hogy Yeontan hamarabb felszed egy csajt, és tőle kérek hódítási tanácsokat, vagy az hogy fogalmam sincs én hogy csináljam? Simogattam a kis szőrlabdát és egyszer csak mintha felvillant volna egy villanykörte abban a szexi agyamban.
YOU ARE READING
A szerződés
Fanfiction! A történet trágár szavakat, és 18 éven felülieknek való részeket is tartalmazhat! Olvasni saját felelősségre! " .... - Térdelj! - utasított keményen, majd lenyomott vállamnál a földre, és itt már tudtam mi fog következni. Kibontotta övét, gombjá...