Тэр өдрөөс хойш Намжүүний фэн охидуудын илгээмж ч багасаж арай тайван байх болсон юм. Гэхдээ нэг зүйлийг эс тооцвол шүү дээ...
Жонгүүг "Бека орой завтай юу."
Урам" Яааа Жон Жонгүүг ингэхээ боль гэж чамд хэлсэн байхаа"
Түүний төрсөн өдрөөс хойш тэр ийм болчихсон. Өдөр бүр ангийн хаалганы үүдэнд ингээд зогсож байдаг өдөр цайны цагаар цайны газар хүртэл хамт хооллохоор ирдэг ч түүний найзууд бид 3луу үнэхээр аймар хардаг.
Би "Тиймээ Гүүги танай найзууд чинь намайг бараг харцаараа алах шахаж байна."
Жонгүүг "Тэд зүгээр л намайг тэд нартай их цагийг өнгөрүүлэхгүй байгаа болохоор л уурлаж байгаа хэрэг."
Би "Тэгээд тэр чинь надад хамаагүй. Дахиж битгий ангийн үүдэнд ирчээд миний нэрийг дуудаарай бас өдрийн цайны цагаар над дээр битгий ирж бай"
Жонгүүг "Ойлголоо доо тэгвэл сүүлийн удаа орой надтай уулзаж болох уу."
Би "Мэдээж............үгүй"
Жонгүүг "Тэгвэл би өдөр бүр чам дээр ирж байх болно бас өдрийн цайны цагаар ч тэр орой ч тэр"
Урам "Яааа мууу золиг чинь.."
Жонгүүг "Тэгвэл би орой очиж авнаа. 18цагт мартваа..."
Тэр яг л жоохон хүүхэд шиг инээд алдсаар анги руугаа гүйв. Миний хувьд Гүүги найзын минь дүү үүнээс цаашлаасай гэж би хүсэхгүй байна мэдээж Урам ч мөн адил над шиг бодолтой байгаа байх. Сүүлийн удаа гэсэн болохоор л өнөө оройг түүнтэй өнгөрүүлхээр шийдсэн юм.
-
-
Жонгүүг "Өхххх Бекаа чи мөн гэж үү." гэрийн үүдэнд цааш харан зогсох тэр хаалганы дуугаар эргэж хараад шууд л уулга алдсан юм.Өмнө түүнд царайгаа харуулчихсан болохоор дахиж эмээх шаардлагагүй бас тэр намайг эрлийз гэдгийг аль хэдийн мэдчихсэн.
Би "Яасан бээ би тийм сонин байна уу"
Жонгүүг "Гүүүэээ хөөрхөн байна. Ваоов үнэхээр сайхан харагдаж байна."
Би "Баярлалаа..Гэхдээ биднийг ингээд явж байгааг хүмүүс харах юм бол лавдаг сайн юм болохгүй байх ялангуяа найзуудтай чинь таарвал."
Жонгүүг "Урам надад хэлсээн тийм болохоор би хэнд ч хэлэхгүй...
..Тэгэхээр зөвхөн бид хоёр байгаа үедээ би чамайг юу гэж дуудаж байх уу Бека гэж дуудвал найзууд маань мэдчих байх даа."
YOU ARE READING
#The ugly duckling ||Tae
RomantizmНугасны муухай дэгдээхийг хун байсныг мэдээд тэр яаж хүлээж авах бол?