*TANITIM*

1K 39 71
                                    

Sonuna kadar araladığı kapıya sol kolunu dayamıştı. Sağ elinin dört parmağını siyah, hafif eskitilmiş imajı verilen kotunun ön cebine yerleştirdiğinde dışta kalan başparmağını kemerinin hizasına getirmişti. V yaka, kendisine bir beden büyük olduğunu düşündüğüm beyaz tişörtü azda olsa içini belli ediyordu ve bu sebepsizce hoş duruyordu. 'Tabi sergilediği kas şov sebepsiz bir hoşluktu Azra.'

Acaba üşümüyor muydu? 'Cehennem üşümez Azra.' Beni yalnız bırakmayan iç sesim ve saçma cevapları her zamanki gibi formundaydı.

Benim aksime gözlerini üstümde çok tutmadı. Odağı yüzümdü sanki. Bakışları gözlerimle buluştuğunda kalemle çizilmiş dudakları aralandı.

"Hoşgeldin."

Dudaklarından dökülen bu kelime sıradan bir hoşgeldin değildi. Ne bileyim misafir geldiğinde dediğimiz o içten hoşgeldin değildi mesela ya da iş randevusuna gittiğimizde bize kibarlık yapmak için bir taraflarını yırtan asistanların dediği türden bir hoşgeldin de değildi. Onun dudaklarından dökülen hoşgeldin sanki cehenneme davetiyeydi. Çünkü Barlas Kandemir cehennemin ta kendisiydi.

Sağ ayağımın ucunu kırmızı valizimin alt kısmına denk gelecek bir şekilde hafifçe vurduğumda valiz eğik bir hale geldi. Avucumun terlediğini hissettiğimde valizin kolunu sıktığımı yeni idrak edebilmiştim. Elimi gevşettiğimde kendimden emin bir şekilde valizi sürükleyerek yürümeye başladım. Çok değil yaklaşık üçüncü adımımda yanında durduğumda aramızda kalan valizimi dik konuma getirdim.

Başımı sağ omzumun üstüne denk gelecek şekilde çevirdiğimde geceye ışık olan bal gözleri gözlerime değmişti. Kuruyan dudaklarımı istemsizce ıslattığımda gözleri kısa bir an dudaklarımda oyalandıktan sonra yeniden gözlerimle buluştu. Onun bu soğuk ve üstten tavrı sinirlerimi bozmuştu. Onun aksine yüzüme en itici gülümsememi yerleştirdim.

"Hoşbuldum."

Dudağımdan dökülen kelime onun dudağının kenarının yukarıya doğru kıvrılmasına neden olmuştu ve ben tam o zaman anlamıştım. Ben cehennemimi harlamıştım.

Sol eliyle ittiği kapının kapanırken çıkardığı o tok ses ise cehennemime atılan ilk odun parçasıydı.

YAKINDA✌

KARADUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin