Vége | Köszönöm

197 30 14
                                    

Sziasztok!


Furcsa megírni ezt a köszönő | elköszönő dolgot, hiszen ez a harmadik könyv, amit elkezdtem - és mégis ezt fejeztem be a leghamarabb.

Az igazat bevallva, spontán gondolatokból áll a könyv, olyan két óra alatt lett megírva az egész, néha hirtelen felindulásból megtoldva egy-egy résszel - így tudom, nem lett a legjobb.

De legalább szívem-lelkem benne van - és szerintem benne is fog maradni.

Egy olyan ember szemszögéből írtam le a történetet, aki kész volt bármit megtenni a szeretett személyért - ha ez azt is jelenti, hogy mindent fel kellett adnia érte, még saját magát is.

A másik fél pedig csak élvezte ezeket a dolgokat, kihasználta azt, aki mindent megadott neki.
Miután pedig megunta, átlépett rajta.

Hiszen sajnos ilyen az élet.

A sztori vége már az elején meg volt fejemben - és a köszöntő „cuccban" is oda van írva, hogy öngyilkosság szerepelni fog benne -, így remélem senki nem várt happyendet.

Ez nem az a könyv, sajnálom.

Remélem, senki nem érzi magát úgy, mint Chan a legvégén.
Bármennyire is kilátástalannak tűnik a helyzet, számíthattok valakire, aki meg fog hallgatni - biztos vagyok benne.
Ha pedig úgy érzitek, tényleg nincs senki, nyugodtan írjatok! My dms are open 24/7, darlings.

Remélem nem okoztam csalódást ezzel a mini történettel, mindannyian szívesen olvastátok.

Nagyon örülnék neki, ha elmondanátok hogy tetszett, mi volt a véleményetek, mit szeretettek és mit nem a könyvben - attól még, hogy vége, szívesen olvasok kommenteket minden rész alatt (; !

Véleményeknek mindig nagyon örülök, mindegy milyen, mekkora terjedelmű.

Fut még egy changlix sztorim - nem sokáig lol -, és van egy oneshot könyvem is.
Úgyhogy aki szeretne a tollamból olvasni, ajánlom neki azokat.

Mégegyszer köszönöm azoknak, akik olvasták a könyvet, eddig velem voltak.
Ha bármi kérdés van vele kapcsolatban, keressetek nyugodtan.

Kellemes nyarat kívánok nektek, legyetek jók!

[Remélem „találkozunk" még lol]

És ne feledjétek el:

stay alive

20190627 - 20190702

a gyertyák csonkig égnek | jeongchanWhere stories live. Discover now