Vol met fantasie schrijf ik een verslag. Ik woon nu al een tijdje in Marokko ik krijg privé les. Mijn juf zit op der telefoon en doet eigenlijk geen ene malle moer. Maar Isgd heb er geen probleem mee.
Laat me mezelf effe voorstellen. Ik ben Laila 14 jaar oud. Word bijna 15 heb alles wat mijn hartje begeert behalve vrijheid. Ik mag niet naar buiten geen social media helemaal nada.
Ik voel me prima. Ik kijk mijn juf aan en zucht. 'Zohra , Ik verveel me heb je geen andere vragen' vroeg ik aan der in het Arabisch . Ze keek me aan. 'Ssshhhhtttt ik praat met mijn habibi' zei ze en begon te smile naar der telefoon.
Ik maak het verslag af. En sta op. 'Ga effe naar de wc'
Ze knikt afwezig en maakt paar hand bewegingen. Ik loop naar mijn kamer en ga liggen op het bed. Mijn broers zijn dood. Vermoord. Ik en mijn ouders zijn gevlucht naar Marokko en ze proberen me het beste leven te geven. Mijn vader is Marokkaans en mijn moeder is half Nederlands en half Spaans. Ze heeft blauwe ogen en blond haar. Nou ze had blond haar ze heeft nu grijs haar.
Zover het beste ik voel me zo opgesloten kon ik maar met iemand praten. Ik kijk naar onze gezins foto. Ik had zo veel vrienden in Nederland ik wil zo graag terug.
Ik kijk naar mijn zus. Kawtar. Ze lijkt niet op me. Ze is zo veel mooier. Ik mis haar. Ze werd door mijn vader uit huis gezet. We kwamen der achter dat ze een prostitué is dat is namelijk een vrouw die met mannen seks heeft voor geld. Mijn ouders hebben ons op islamitische wijze opgevoed en maagdelijkheid is heel belangrijk. Ze huilde en zei 'Li vergeet mij ik wil dat je niet meer aan mij denkt vergeet mij aub' ik ga je nooit vergeten Kawtar.
(Dit is kawtar☝️. (Personages gebaseerd op de serie elite)
Li is mijn bijnaam iedereen noemt mij zo. Ik ben er mee opgevoed en docenten noemde me vroeger ook Li.
'Zit je nou serieus te dromen!!!' Komt gillende Zohra binnen. Mijn privé juf. Ik mag namelijk niet naar school. 'Opstaan en maak je vragen af' zei ze streng. 'Oké ok' zei ik zuchtend en stond op.
'En niet denken dat ik dit niet aan je ouders vertel' meteen kijk ik der scheef aan. 'Dan vertel ik ze over je habibi' zei ik en ging achter mijn werk zitten. 'Zit je me nou te chanteren?' Vroeg ze beledigend. 'Hel yeah' ze zucht. 'Maak die dingen af en geen grote mond' zei ze opeens vermoeiend.
Ik knikte en begon weer aan mijn werk. Opeens hoor ik de deur open gaan. 'We zijn thuis' hoor ik me moeder zeggen in het Arabisch. Zohra staat meteen op. 'Ze heeft me helemaal gek gemaakt vandaag' zeurt ze en doet gekke hand bewegingen. 'Dats niet waar!! Ik heb al mijn werk af' protesteer ik.
Mijn moeder legt alle boodschappen in de keuken. Mijn vader kijkt afwachtend wat mijn moeder gaat doen. 'Li ik wil dat je nu je excuses aan Zohra aanbied ze komt helemaal van uit Casablanca naar hier om jou ! Les te geven ze heeft haar kinderen en man verlaten om jou les te geven' zei ze en gaf me een hele speech.
Bitch deze vrouw praat elke dag met een andere man. 'Sorry Zohra ik ga het niet meer doen' zei ik zonder dat ik het meende. 'Oké zo hoor ik het graag' zei ze en keek me aan alsof ze heeft gewonnen.
Ik ga zitten in de woonkamer en de werkster legt het eten op tafel. Met z'n vieren gaan we aam tafel zitten. Zohra - ik - ouders
Opeens hoor ik een hard geluid beneden. We kijken allemaal op. Er komen mannen binnen met bivak mutsen. Mijn moeder laat een gil. Ik kijk snel om me heen en zie dat de beveiliging Dood geschoten zijn. Ik gilde ik heb nog nooit een lijk gezien.
Mijn vader nam me in mijn armen. 'Niet kijken hbiba niet kijken' fluisterde hij in mijn oor. 'Wat willen jullie geld!!! Hier pak maar'
Mijn vader gooide een pak geld uit zen zak op de grond. Ze schopte het geld en keken mij aan. 'Nee we komen voor die kleine prinses' zei de gene die een stap naar voren neemt.
'Over mijn lijk dat jullie haar krijgen' zei mijn vader. 'Oké' hij pakte een pistool en schoot mijn vader in zijn rug. 'PAPPA!!' Gilde ik en voelde een spetter bloed over mijn witte pyjama heen spetteren. Mijn moeders ogen werden langzaam wit en ze viel weg. Ik huilde en keek Zohra smekend aan. Ze dook onder de tafel. 'Kom maar mee prinsesje'
Ik wou weg rennen maar hoe. Ik was omsingeld. 'Nee aub niet ik smeek het jullie aub mijn ouders hebben een dokter nodig'
Hij lachte gemeen en tilde me op. Over zijn schouders en bracht me mee. Weg van mijn ouders.
Hun laatste kind werd voor hun ogen weg genomen na al deze bescherming hebben ze toch gefaald.
Stem & rea
Hahaha een nieuwe boek nieuwe lezers nieuw inspiratie !!!! Zo wat vinden jullie der van. Ik heb de personages gebaseerd op de serie van Netflix ELITE.
Li 👇
JE LEEST
I am not a princes i am the queen!
RomanceMijn ouders zijn bijna alles kwijt. Ik ben het enige wat ze nog hebben en een hoop geld waar ze niks mee kunnen doen. Als 15 jarige meisje word ik zo veel beschermd. Ik mag niet eens zomaar naar buiten ik mag niet eens naar school mijn ouders zeggen...