Capitolul 2

361 46 7
                                    


Tae pov

Ajungem in 10 minute si acolo ne intalnim cu RM si J-Hope si langa ei era un baiat pe care nu il cunosteam ....i-am salutat pe RM si J-Hope....dupa sa prezentat si baiatul necuoscut. Le zic sa mergem ca sa nu intarziem si ei dau din cap aprobator....stiam ca o sa vina , nu stiu eu ce prieten de a lui Suga ....dar nu stiam ca o sa fie la aceasi facultate cu noi si inaceasi clasa ....cat timp mergeam spre clasa ii vad pe Suga si Jimin vorbint mult in urma noastra....nu am bagat de seama si mi-am continuat drumul....in timp ce mergeam spre clasa auzeam fete cum ma salutau , ce enervante ......nu pot si ele sa vorbeasca mai usor . Ajungem in clasa si ma asez intr-o banca singur ....prieteni mei se asezau in spatele și în fata mea ...dupa 10 minute apare si Suga si Jimin .....Suga se aseaza in fata mea cu J-Hope si Jimin langa mine ....si incepe sa vorbeasca cu mine....dupa vine dirigintel sa ne dea orarelele si sa ne spuna ca mai trebuie sa stam o ora si dupa putem pleca acasa .

Jimin pov

Ma uitam incontinu la Tae ,pana ma tras de mana Suga sa vorbim....sper ca nu a observat ca ma uitam într-una la Tae...cand ajungem la o distanta buna de ceilalti ....ma intreaba.

S: Jimin , tie iti place de Tae ?

Eu: Este asa evident ?

S: Da , daca nu vrei sa se observe nu te mai uitat asa insistent la el.

Eu: Oare am sanse cu el ?

S: Nu cred.....lui Tae nu ii plac gay.....dar cine stie poate chiar tu o să il schimbi .

Eu: Sper

Ajungem in clasa si ma asez langa Tae....au trecut 10 minute si tot nu a venit direigintele ....asa ca profitat de ocazie si o sa mai vorbesc cu Tae.

Eu: Buna , pe tine te cheamă Tae.....nu ?

T: Da

Vine dirigintele si ne da orarele ,ne spune ca mai trebuie sa stam o ora si apoi putem pleca acasa , sincer eu nu vroiam , mai vroiam sa stau cu Tae ...mi se pare foarte dragut. In pauza toate fetele veneau la Tae , eu plecasem , deoarece mă enerva că se dădeau la el . După 10 minte mă întorc în clasa și Tae nu mai era în clasa , ma panichez și începe să îl caut peste tot prin clasa , dar nimic . Vine Jin la mine din cauză că mă vedea panicat .

Jin: Hei ești bine ? Sa întâmplat ceva ?

Eu: L-ai văzut pe Tae ? Sti cumva unde sa dus ?

Jin: Da sa dus afara cu Jungkook , Suga ....au încercat să îl ascundă de fete care îl urmăreau pe Tae

Eu: Ok ...mersi

Mă duc afara în grabă sa vad daca Tae este bine . Când ajung afara Tae era pe o banca cu prieteni lui ...mă duc langa el și era trist.

Eu: Tae ești bine ?

T: De ce nu as fi ?

Eu: Au auzit că ai fost fugărit de niste fane .....și am crezut că ai pățit ceva .

Jun: Stai calm suntem noi cu el ....doar dasta suntem prieteni.

Ce mă enervează Jungkook , nu știu de ce este așa rău cu mine , nu i-am făcut nimic . Ne întoarcem în clasă.......

Hei uitați încă un capitol din aceasta carte.
561 de cuvinte

Îndrăgostit ForțatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum