Jimin povAstăzi am sa ii spun lu Tae ce simt pentru el. Mă duc la facultate și merg țintă în clasa să îl aștept pe Tae. Trecuseră 10 minte și pe ușă intrară prieteni lui Tae....dar el unde este ?
Eu: Hei Suga....unde este Tae ....nu trebuia să fie cu voi ?
Suga: Nu știu....era în urma noastră și apoi nu l-am mai văzut.
Tae pov
Sunt tras în baie de către Allya verișoară mea . Nu o văzusem de 5 ani , mă uitam incontinu la ea până mă hotărăsc să o iau în brațe .
Eu: Ce este cu tine aici ?....Nu trebuia să vi luna viitoare ?
Al: Și eu care credeam că o să te bucuri că sunt aici ....am vrut să îți fac o surpriza .
Eu: Mă bucur că ai venit ....înveți la noi la facultate ?
Al: Nu am venit doar sa vorbesc cu tine.
Eu: Ok....și te muti dinou în oraș ?
Al: Da o sa stau la iubitul meu .
Eu: Ok....vrei sa mergem la o cafea după ce termin orele ?
Al: Ok...oricum trebuie sa plec .....pa
Iesim din baie și mă îndrept spre clasa . Mă așez în bancă și îmi văd prieteni uitanduse ciudă la mine .
Eu: Sa întâmplat ceva ?
Ji: Unde ai fost ?
Eu: La baie .
Ei: 10 minute ?
Eu: Jungkook o mai ți minte pe Allya ?
Jun: Normal
Eu: De asta am stat atâta la baie. A venit în oraș.
Jun: Serios ...ce tare
Eu: Merg cu ea după facultate la o cafea...vrei sa vi ?
Jun: Normal
Ji: Cine este Allya ?
Nu îi răspund și îmi bag căștile în urechi. Ora începuse de 10 minute și eu ascultam muzica la căști. Profu nici nu îl interesa că eu stateam cu căștile în urechi și nu eram deloc atent la cea ce spune. Ora trecuse repede , vreau sa ies in pauza , dar sunt tras în baie de Jimin.
Eu: De ce mai adus în baie ....vroiam sa ies afara.
Jimin nu zice nimic ci doar se apropie periculos de mult de mine . Mai era un milimetru intre noi , până Jimin mă sărută . Incercam să îl împing dar mă ține strâns , până la urmă reușesc.
Eu: Ce te-a apucat , eu nu sunt gay
Ji: Daca ai ști cât m-am abținut .
Autor pov
O Jmin ii musca urechia lui Tae. Vă întrebați cu se simțea Tae , nici el nu știa. Pe deoparte dorea să îl îndepărteze , dar pe cealaltă parte vroia sa nu se mai termine. Jimini începu să îl muște de gat , lăsând niște semne ușor vizibile . După ce terminase cu semnele , ii masa zona intima . Tae incerca să îl îndepărteze pe băiat . Dar nu reușea , îl făcea să geamă incontrolabil. Până se auzea ușă de la baie deschisăduse , amândoi făcură liniște până nu se mai auzea nimic . Jimin începu dinou să îl sărută pe gat și când vroia să îl muste Tae i-a dat un picior in zona sensibila a băiatului și fugi din baie. Jimin se uită la ușă și își spuse în gând " o să mă iubești forțat".
Tae pov
După ce scap de Jimin mă duc in clasa .
Jun: Hei Tae , ai pățit ceva ?
Eu: Nu mă simt bine ...poți să mă scuzi la profesori....te rog ?
Jun: Normal
Eu: Mersi ....RM ....poți te rog sa te muti tu cu Jimin și eu să stau cu Jungkook ....te rog ?
RM : Ok ....daca te simți mai bine așa ....ok....orice pentru tine bro
Eu: Mersi dinou prieteni.
Jun: Vin eu mai încolo la tine sa vad cum te simți .
Îmi iau gheozdanul și plec cat mai repede din facultate. Intru în mașină și plec spre casa , in mai puțin de 10 minute ajung acasă . Intru și îmi arunc gheozdanul pe jos și mă trântesc pe pat . Jimin vroia să mă violeze la facultate . Ce drăcului l-a apucat ?
Hei scuze că nu am mai postat dar nu am știut ce să scriu .
660 de cuvinte
CITEȘTI
Îndrăgostit Forțat
Romance❤️Jimin îl obligă pe Taehyung sa se intragosteasca de el. Tae până la urmă se va îndrăgosti de el ?❤️