Taehyung , este un băiat de doar 21 de ani, el arat impecabil. Are parul cenușiu , ochii căprui .Toate fete vor sa fie cu el , pentru că arată de necrezut și are o voce superbă . Tae urăște homosexuali , i se pare dezgustător sa fi cu cineva de același sex .....chiar daca are prieteni gay.....astăzi el mergea cu prieteni lui la un club .....deoarece mâine începeau facultatea....el inițial nu vroia sa mearga in club....dar prieteni lui l-au obligat. El se îmbracă așa:Iese din casă și in fata ei îi vede pe Jungkook , Suga și Jin. Se duce in garaj și iese cu mașina , băieți intrară și ei în mașină și plecara înspre club.....cum au intrat Tae putea simți mirosul de țigări și alcool ....se așezau la o masă și putea vedea că fiecare are cate un partener de același sex....ceace îl dezgusta pe Tae ....ii venea sa vomite ....așa că sa dus să aducă ceva de băut pt prieteni sai ....băieți au stat in club o ora .....Tae se plictisise , așa că i-a dus pe toți acasă .
Tae povSunt trezit din cauza alarmei care indică că este timpul sa plec la facultate....astăzi este prima mea zi la facultate...mă ridic leneși din pat și mă duc la baie și îmi fac rutina de dimineață ...îmi termin de făcut rutina și mă duc la dulap și mă îmbrac in ceva lejer , adică o cămașă larga cu o cravată roșie , o pereche de blugi negri și niște adidasi tot negri . Ies din casa și îmi văd prieteni in fata casei ...incui și mă duc in garaj să îmi iau mașină , dupa 10 minute ajungem la facultate , acolo ne întâlnim cu ...
Hei am început o carte Vmin ....sper sa va placa
300 de cuvinte ( puține cuvinte știu )
CITEȘTI
Îndrăgostit Forțat
Romantizm❤️Jimin îl obligă pe Taehyung sa se intragosteasca de el. Tae până la urmă se va îndrăgosti de el ?❤️