Autor povÎntr-un final toți se pregăteau să plece , înafara de Jimin . Vroia sa ii de-a lui Tae un cadou de neuitat . Așa că aștepta să plece toată lumea , când era sigur că nu mai era nimeni ,îl luă pe Tar de mana și se îndreptă spre dormitorul acestuia . Ajunși în camera Jimin îl trânti pe pat pe Tae începând să plaseze săruturi pe gâtul lui . Tae nu zise nimic , nu avea ce să zică pur și simplu îl lasă pe Jimin să facă ce vroia cu el . Jimin îl sărută pe Tae în timp ce el dezbracă , după ce sa dezbrăcat și el se poziționa la intrarea băiatului . Intra cu putere ce a ce îl făcea pe Tae sa geamă încontinu , amândouă ajunseseră la orgasm în același timp . Jimin căzu langa Tae extenuat adormind amândoi instantaneu din cauza oboseli.
~ De dimineață ~
Tae pov
Mă trezesc cu o durere îngrozitoare in zona intima , incerc să mă ridic dar nu reușesc ceva greu mă ține , când mă uit mai bine era mana lui Jimin ,i-o îndepărtez ușor încercând să nu îl trezesc , apoi mă duc la baie sa îmi fac rutina de dimineață , ies din baie înfășurat într-un prosop la mijloc . Mă uit spre pat și Jimin nu mai era acolo , unde o fi ? Mă tot uitam prin cameră și nimic , până simt o mana pe talia me, mă întorc și îl văd pe Jimin.
Ji: Neața baby , ce surpriza frumoasa mi-ai făcut .
Eu: Perversule
Ji: Te iubesc Tae.....tu mă iubești pe mine ?
Întrebarea lui îmi răsună în cap că un ecou . Rămăsesem stana de piatra nestins ce sa spun . Îmi las capul în jos și încep să mă joc cu degetele mâinilor .
Ji: Ce este baby ....nu simți nimic pentru mine ?
Mă uit la el și încerc să îmi fac curaj să ii spun ce simt.
Eu: Jimin eu ......
Hei , scuze că nu am mai pus capitole , doar că nu am avut idei si am avut multă treabă . După cum ați văzut am inceput inca o carte noua. Sper sa va placa
351 de cuvinte
CITEȘTI
Îndrăgostit Forțat
Romance❤️Jimin îl obligă pe Taehyung sa se intragosteasca de el. Tae până la urmă se va îndrăgosti de el ?❤️