Capitolul 9

202 25 11
                                    


Tae pov

Mă trezesc din cauza alarmei care indică faptul că trebuie să mă trezesc , mă foiesc că în fiecare dimineață în pat ,dar până la urmă mă ridic si mă duc la baie sa îmi fac rutina de dimineață . Îmi termin rutina și mă duc la dulap unde mă îmbrac așa:

Ies din casa și mă duc in garaj unde îmi iau mașină și pornesc spre facultate

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ies din casa și mă duc in garaj unde îmi iau mașină și pornesc spre facultate. In 10 minute ajung , intru in clasa și mă așez în bancă langa Jungkook.

Jun: Hei ești bine ....unde ai fost ieri ?....de ce nu mi-ai răspuns la mesaje și la telefon ?

Eu: Am fost plecat la o plimbare cu mașina ...și am lăsat telefonul pe silențios.

Jun: Ești bine ...nu pari in apele tale .

Eu: Sunt bine ...mă duc până la baie mă întorc imediat .

Mă duc la baie și când să ies ii aud pe Jimin și Suga vorbind . Deci el chiar știa ce avea Jimin sa îmi fac. Ies din baie și îl trag de mana le Suga , departe de Jimin.

Eu: Deci așa faci " prietene".....ști că nu îmi plac gay și tu ce faci mă trimiți la unul . Avem încredere în tine și tu ce faci .

Su: Îmi pare ra....

Eu: Acum îți pare rau....nu trebuia să faci asta de la bun început ....și te mai numește prieten , îmi ești dator

Suga pov

Îl trag pe Jimin in fata bai băieților .

Eu: Cum a fost ?

Ji: Bine

Când vroiam sa continui Tae mă trage de mana departe de Jimin . Părea furios ,cine nu ar fi.

Tae: Deci așa faci " prietene".....ști că nu îmi plac gay și tu ce faci mă trimiți la unul . Avem încredere în tine și tu ce faci .

Eu: Îmi pare ra....

Tae: Acum îți pare rau....nu trebuia să faci asta de la bun început ....și te mai numește prieten , imi ești dator .

Termină ce are de zis și pleacă , chiar este supărat . De ce nu ar fi , știam că o să facă sex cu el..... și eu nu l-am oprit , mai mult eu l-am trimis la el. Ma duc in clasa și Tae stătea cu Jungkook ....daca află ce am făcut... o să facă urat ... Jungkook nu este așa de calm , drăguț că Tae ....el este mai agresiv mai ales când i se întâmplă ceva lui Tae .

Tae pov

Termin de vorbit cu Suga și mă duc in clasa și încep să voresc cu Jungkook. După câteva minute vine și Suga . Prima oră avem muzica .....yey.....

Pr de muzica : Azi o sa ii ascultam cântând pe cei doi, cei mai buni cântăreți din facultate , cine este primul ? Jimin și Taehyung

Jimin sa dus primul și după ce termină aplauda toată lumea. Mă ridic și încep să cânt , când termin se auzeau mai multe aplauze .

Pr de muzica : Cei care au cantat pot pleca.

Îmi strâng lucrurile și plecă cat mai repede . Nu vroiam sa dau de Jimin. Dar se pare că universul nu tine cu mine . Sunt tras în baie de către Jimin , el nu are ce sa fac decât să mă enerveaze pe mine.

Eu: Ce vrei ...am treabă.

Ji: De când ești rece cu mine , Baby ?

Eu: Nu mai îmi spune Baby

Zic eu puțin țipând ....dar Jimin îmi pune repede mana la gura.

Ji: Ai înebunit ? ....vrei sa ne audă cineva ?

Eu: Sa ne audă că sincer nu mă interesează.

Ji: Facem așa mergem la o cafenea sa ne mai cunoaștem mai bine.

Știam că nu am sa scap de el daca nu ii fac pe plac așa că am dat aprobator din cap. Intrăm în mașină și pornesc spre cafenea , in 10 minute ajung .





Hei ce credeti că se va întâmpla ?
615 de cuvinte

Îndrăgostit ForțatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum