Autor pov
Ziuă mult așteptată de Jimin venise , vroia cu nerăbdare să îi scoată la suprafață sentimentele lui Tae pentru el sau speră să aibă sentimente pentru el . Tae nu vroia să meargă la Suga acasă stind că va da ochii cu Jimin , de la ultima lor cearta nu si-au mai vorbit. Suga , Jimin și J-hope stăteau pe canapea așteptandui pe Tae , RM , Jin și Jungkook. După ceva timp bătu cineva la ușă , imediat Jimin se ridică stind cine venise , se uită incontinu la Tae , deși ceilalți intrară de mult , ei se priveau incontinu , până Tae a tras aer in piept și și-a făcut curaj să intre. Toți s-au așezat pe canapea , Jimin sa așezat lângă falsul lui iubit. Tae se uită la cei doi , nu schița nimic , deși în interiorul lui il iubea pe Jimin , doar nu vroia sa o aratea. De ce ? .....simplu , crede că dacă mama lui ar fi încă în viață ar fi dezamăgită de el , nu este ceva cu care sa te lauzi pana la urmă.
Jun: De cat timp sunteți împreună ?
Tae mari ochii .
Jin: Te-am învățat să vorbești mai frumos.
Ji: De doua zile ...am vrut sa va spunem mai repede dar ne-a luat-o înainte RM.
Jung: Tae tu știai ?
Tae: Nu
Băiatul se gandi de unde să știe el , până acum câteva zile Jimin ii zicea că îl iubește și se culcă cu el. Și dintr-o dată nu mai conta pentru el . Tot ce simțea Tae era durere ,simțea că inima lui a fost ruptă în milioane de bucatele, dar avea orgoliul prea mare că sa recunoască. Tot ce face era sa plâng în interiorul lui.
Rm: Atunci sa sărbătorim, avem un nou cuplu in gașcă.
Su: Parca ziceai că nu o sa mai bei alcool.
RM: Dar nu am spus că nu pot să beau suc .
Suga își dădu ochi peste cap și se duse să aducă berea din frigider și o puse pe masa. RM se tot uita la doza de bere cu pofta și până la urmă a luat și el o doza.
Su: Vezi ți-am zis că nu reziști fara alcool.
Tae se gândea " daca tot nu am putut să îmi respect jurământul că nu o să fiu niciodată gay , macar jurământul că nu o sa mai beau am să îl respect". Jimin se uită la Tae care nu schița nimic , nu își dădea seama daca ipoteza lui era adevărata sau nu , așa că sa gândit să se joace cu sentimentele lui.Asa că și-a pus mana pe piciorul lui J-hope.
Tae: Mă duc până jos
Jimin se tot gândeam să se ducă după Tae , trecuseră aproape 20 de minute de când lipsea.
Ji: Mă duc după Tae , au trecut aproape 20 de minute de când lipseste.
Jimin cobora repede scările și îl văzut le Tae care stătea lipit de perete și cu capul in jos , așa că sa dus la el și i-a prins bărbierea cu doua degete și l-a sărutat , sărutul a devenit unul pasional . Tae începuse să se simtă prost pentru ce făcea , așa că l-am împins.
Ji: Ce sa întâmplat Baby
Tae: Ești împreună cu un prieten de al meu și tu mă săruți pe mine inloc sa îți săruți iubitul. Vezi ți-am zis că nu mai vreau ....
Hei sper că va plăcut
562 de cuvinte
CITEȘTI
Îndrăgostit Forțat
Romance❤️Jimin îl obligă pe Taehyung sa se intragosteasca de el. Tae până la urmă se va îndrăgosti de el ?❤️