Capitolul 7

231 31 9
                                    

                  ! ATENTIE !

    Acest capitol conține scene +18
____________________________________

    Tae pov

Mă trezesc transpirat , mă foiesc câteva minute prin pat și apoi mă duc la baie sa îmi fac rutina de dimineață . Îmi termin rutina și mă duc in bucătărie să îmi fac ceva de mâncare . Mă tot gândesc ce să îmi fac de mâncare , până la urmă mă hotărăsc să îmi fac pâine prăjită , le fac și încep să mănânc . Azi trebuie să mă duc la Suga , sa vedem un film . Mă uit la ceas și era 12:10 , m-am trezit destul de târziu.  M-am hotărât să petreacă  weekendul urmator împreună cu prieteni mei . Cum sa petrecem mai bine decât pe o plaja . Mă hotărăsc să le dau mesaj in care îi întreb .Primesc un mesaj de la Suga.

Su: Hei Tae

Eu: Hei

Su: Poate sa vina și Jimin ?

Eu: Sigur .

Su: Ok ....daca vrei poți să vi mai devreme , că nu mai am treabă.

Eu: Ok ...vin imediat.

M-am dus la dulap și m-am îmbrăcat într-o cămașă neagra , niște blugi albi si adidași negri.Ies repede din casa și când să incui aud un claxon . Suga a spus că a trimis pe cineva să mă ia ....nu știu de ce .....am și eu mașină .

Eu: Scuze Jin

Jin: Este ok ....ți-a zis Suga ce o să faceți ?

Eu: O să ne uităm la un film .

Jin: Ști că este și Jimin acolo...nu

Eu: J-jimin......?

Daca va încerca să mă violeze dinou .

Jin: Dar este ok ....este și el prietenul nostru .

Liniștea se lasă intre noi. Eu mă uitam pe geam .

Jin: Hei Tae

  
Eu : Da

Jin: Am ajuns

Eu: ok.... mersi

  Autor pov

 
Tae stătea în fața casei lu Suga și se gândea daca sa intre sau sa plece acasă și să scape de un posibil viol. Până la urmă a intrat deși știa riscul pe care și-l asumă .

Suga și Jimin așteptau pe canapea venirea lui Tae . Jimin era tare entuziasmat și cine îl condamn , pentru el este un lucru pe care abia așteaptă să îl facă , dar pentru Tae este groaznic . Și-a promis că nu va fi gay ...dar își va putea respecta promisiunea ?.

  Suga pov

Eu cu Jimin așteptăm pe canapea venirea lui Tae . Nu eram sigur daca fac bine , pana la urmă Jimini îl iubește pe Tae , dar Tae nu îl iubește pe Jimin . Ce facem noi acum se numește viol , când va afla Tae va fi foarte supărat pe mine. Soneria ne scoase pe amândoi din gaduri , știam amândoi ce înseamnă asta .

Ji: Ști care este planul

Eu: Da ....du-te o data la mine în cameră.

Jimin o ia la fuga pe scări spre camera mea . Îi zic lui Tae că vin imediat .

Eu: Scuze

Tae: Este ok

Îl invit înăuntru , se descalță .

Eu: Du-te tu la mine în cameră și cauți filmu și mă duc eu sa iau pop-cornul .....ok ?

Tae: Ok...

Îmi pare rau Tae. Nici nu ști ce te așteaptă .

  Autor pov

Tae se îndreaptă spre camera lui Suga . Pe drum știa că o sa se întâmple ceva rău .A intrat în camera lui Suga , a închis ușa ușor . Dar când sa mai fac un pas Jimin își puse o mână pe abdomenul lui Tae . Lui Tae îi era foarte frica știa ce avea să îi facă Jimin. Când vroia sa tipe Jimin l-a sărut. Jimin îl aruncă pe Tae pe pat și începu să îl sărute pe gat mușcând cate o zona , lăsând niște semne vizibile , făcândul pe Tae să geamă . Jimin își dădu tricoul jos și îi desface cămașă lui Tae. Începu să îl sărute mușcând din loc in loc , Tae tot ce făcea era să geamă. Jimin si-a desfacut cureaua și și-a dat pantaloni jos , făcând fel și cu Tae . Cel mai nașpa moment cel puțin pentru Tae venise . Îl rugă pe băiat sa se oprească dar era prea târziu Jimin intra in el , cea ce îl făcea pe băiat sa verse câteva lacrimi . Tae se simțea ciudat , avea un fel de nod în stamac. După ce termină îl mai sărută o dată pasional pe Tae . Si căzu langa Tae extenuat, Jimin adormi repede , dar Tae adormi cu greu din cauza șocului.


Hei sper că va plăcut .
716 de cuvinte

Îndrăgostit ForțatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum