Capitolul 21

166 18 7
                                    


  Tae pov

Mă trezesc cu o durere îngrozitoare in zona intima , ma duc la baie sa îmi fac rutina de dimineață . Ies din baie dor cu un prosop in jurul taliei , mă uit pe măsuța și era un bilet de la Jimin  .

" Mi-a părut bine Taehyung "

Ma îmbrac și mă duc spre facultate. In fata facultăți era Jungkook , cobor din mașină și mă duc la el.

Jk: In sfârșit te aștept de 20 de minute . Unde ai fost până cum ?

Eu: Scuze ...m-am trezit târziu.

Vroiam sa vb cu Jimin și să îi spun că îl iubesc. Într-un repede in curtea facultăți și îl văd cu Suga . Mă duc repede la el.

Eu: Hey Jimin putem vorbi ?

Ji: Ne cunoaștem ?

Eu: Termina cu prostile ...vreau sa îți spun ceva urgent

Ji: Ți-am spus , noi doi nu ne mai cunoaștem .

Autor pov

Suga se uitat uimit și nervos la prietenul lui care facea cea mai mare prostie posibilă. Tae inima lui era distrusa .

Tae pov

Mă duc la clasa Liei și acolo o vad sarutandu-se cu unul . Mă duc în baie și mă preling pe perete  . Era mai bine sa accept de la bun început că sunt gay....că îmi plac atingerile unui băiat . Și acum este prea târziu , l-am pierdut pe Jimin și pe Lia . Niciodată nu m-am gândit la ce simțeau fetele pe care le pareseam .

Autor pov

Orele trecuseră foarte greu , tot ce a făcut Tae era să stea cu capul pe banca cu pretextul ca ii este rău . După ore a vrut să plece singur , dar vocea lui Suga îl oprise .

Su: Tae stai, sa mergem împreună acasă

Tae se opri , când au ajuns prieteni lui langa el au văzut că este trist .

Jk: Te ce ai pățit ?

Su: Hai sa vb in mașină

Mergem în masina mea .

Su: Bun acum spune de ce ești trist

Eu: M-am despărțit de iubita mea

Jk: Se pare că ai iubiți mult.

Eu: Nu este din cauza ei , nu am iubito . Este din cauza altcuiva .

Și mă uit în ochii lui Jimin.




Hey sper că va plăcut , următorul capitol va fi postat marți sau miercuri .
366 De cuvinte

Îndrăgostit ForțatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum