Capitolul 16

175 21 26
                                    


Autor pov

Era luni , inca o zi de facultate . Tae ajunse inaitea celorlalti , caută o fata , o fata cu care nu mai avuse o aventura până acum . Care era destul de apropiata de el , o fata care să aibă sentimente pentru el așa ar fi mai ușor să o facă iubita lui  și apoi fata o sa vrea să facă sex cu el. Insfarsit Tae găsise o fata .

Tae pov

Am căutat aproape prin tot liceul. Dar până la urmă am gasito.

Eu: Lia

Autor pov

Lia se Întoarse surprinsă spre vocea care o strigă , își dădu seama cine este asta facănd că inima ei sa bata de 100 de ori le minut . Aceasta se opri în dreptul lui , dar Tae o trase într-o îmbrățișare și o sărută pasional , așa a făcut-o pe Lia să își mărească ochi, era surprinsă că cineva că Tae o sărutase pe ea. In acel moment pe poarta intra prieteni lui , apropiindu-se mai multe de cei doi , își măriră ochii când îl văzu pe Tae cu o fata sarutandu-se .

Jin: Ăla este Tae ?

Rm: Așa pare .

Jungkook rămăsese puțin pe gânduri . Dar cel mai afectat era Jimin era șocat , trist , dezamăgit și supărat . Tae al lui , băiatul pe care îl iubea îi făcuse să sufere . Strânse pumnul pregătit să se ducă la față și să o bata , pentru că a îndrăznit să îi atingă proprietatea.

Suga: Jimin potolestete , sa nu facem ceva ce vei regreta.

Tae îl văzuse pe Suga , dar mai ales pe Jimin , vroia sa se mai joace cu sentimentele lui așa cum se jucase și el . O luă pe fate de mijloc și o apropiase mai mult de el.

Jimin împietri , inima lui era ruptă în bucăți . Nu-i venea să creadă , după cate facu sa îl satisfăca , să-i arate că este mai bun  decât orice femeie 
, se sărută cu una .



Hei sper că va plăcut .
321 de cuvinte

Îndrăgostit ForțatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum