Capitolul 13

165 21 7
                                    


   Tae pov

Ma trezec cu o durere de cap , dar hotărăsc să nu bag de seama , mă ridic și mă duc la baie unde îmi fac rutina zilnică. Astăzi este duminică așa că am să o petrec la maxim . Mă îmbrac într-o pereche de pantaloni scurți și un tricou semi-transparent care scoate in relief corpul meu bine făcut . Îmi iau cheile de la mașină și ma duc la ferma unde mă întâlnesc cu prietenul meu cel mai bun  Lucian.

Lu: Hey , ce faci așa de devreme Tae , tu vi de obicei la ora 12.

Tae: Știu doar avem nevoie de adrenalină , se întâmplă multe în viața mea și adrenalină mă ajută să le rezolv.

Pe Lucian l-am cunoscut după două săptămâni de la moartea mamei mele , eram așa de supărat încât am inceput sa fac curse ilegale cu mașini . Mă ajuta , sau mai bine spus îmi distrăgea atenția de la durere.

Jungkook pov

Ieri după ce a plecat Tae , Jimin sa retras , părea foarte plictisit , că și cum ar fi un copil căruia i-a fost luată jucăria. Dar astăzi este o zi specială pentru Tae , azi este ziua lui de naștere . Așa că cu toți îi facem o petrecere surpriza. Toți eram în fata casei lui Tae , sperând că el nu este acasă . Intrăm și nu era nimeni așa că ne-am împărțit în trei echipe

1 : Eu , Rm  , Jin , J-hop0 decoram casa

2 : Jimin și Suga făceau tortul

  Jimin pov

Astăzi este ziua lui Tae așa că ne-am hotărât cu toți să îi facem o petrecere surpriza , toți vroiam sa fie o zi specială pentru el . Eu și Suga făceam tortu și restul decorau casa .

  Tae pov

Toți cu care m-am întâlnit mi-au zis " la multi ani " , îmi urăsc ziua de naștere . Din vina mea a murit mama , daca nu ceream eu un pian acum ea ar mai fi trăit . Daca nu eram așa egoist , nu s-ar fi întâmplat nimic . De atunci eu îmi urăsc ziua de nastere . Dar anul acesta va fi diferit , nu voi avea nicio petrecere surpriza , astăzi voi sta in casa și voi pierde timpul . Plecasem de acasă de aproape 2 ore , am fost in toate locurile mele preferate , mai avem o destinație înainte să mă întorc acasă , să mă duc să o vizitez pe scumpă mea mama care din cauza mea a murit . Îmi pare RAU mama daca nu eram eu tu ai mai fi trăit , daca nu eram așa de egoist , mă abțineam cu greu sa nu dau frâu lacrimilor .Am mai stat20 de minute la mormântul mamei mele , tot ce am făcut a fost sa plâng , nu doream sa fac altceva . Până la urmă mă hotărăsc să plec , intru un mașină și în mai puțin de 10 minute ajung acasă . Intru și toate luminile erau stinse  , când le aprind toți săriră din ascunzători și strigau în cor un " La multi ani " . Nu vroiam o petrecere surpriza , dar daca nu m-aș preface acum că sunt fericit și surprins , o sa ii fac sa se simtă prost , au muncit mult sa îmi decoreze casa și să facă tort.



Hei , de acum voi pune capitole o data la 4 zile sau când am timp. Deoarece nu am timp . Sper că va plăcut capitolul
547 de cuvinte









Îndrăgostit ForțatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum