0 ❣ 1 - Giriş

118 18 19
                                    

Yayınlanma Tarihi: 10.07.19

***

Karanlığın Kraliçesi ve Işıkların Leydisi

Onların kalpleri de bedenleri de artık bir oldu.

Biri olmadan diğeri yaşayamaz, öteki ise var olamaz.

Hayallerin ötesinde, gerçek ve sahtenin arasında bir yerde bir peri masalı yazılı...

Geri dönmek için artık çok geç. 

Yaşamak istiyorsan, sonu sen yazmak zorundasın.

Ve eğer elindekilerin kıymetini bilemezsen kaybeden sen olacaksın.

***

Biri, sebebini bilmediği bir yolculukta nedensizlikle boğuşurken hiçliğin ortasına saplanıp kaldı. Klişelerle dolu sıradan bir hayatı vardı onun. İstediği şey güzel görünmek, mutlu olmak ve aşık olmaktı. Aşk sandığı şeyin güzellikle alakası yoktu; sonsuz güzellik mutluluk getirmiyordu. Gerçek aşk ruha bağlanırdı, güzelliğe değil.

Diğerinin hayatı ellerinden alındı, nedenini bilmeden yıllarca aynı hayatı yaşadı. Kalbini saf kötülükle dolduran yalnızlık büyük bir öfkeye dönüştü. Özgürlük için her şeyi yapmaya hazır bir şekilde, masum bir kurban arıyordu. Bulduğu kurban onun kuklası olacak, sahte bir peri masalında sahte bir cehennemi tadacaktı...

Öteki ise gerçek bir kalbin sahte prensi... Saf kötülüğün hayalinde, melankolik bir biçimde kalbinde, ızdırap taşıyordu. İhanetin, nefretin ve kederin ortasında bir kurtarıcı arayan; sahte güzün sahte baharıydı.

***

Bu bir peri masalı. Sahte bir peri masalı...

Baloların karanlık odasında, maskelerin arkasında, kalplerin tam ortasında bir masum ve bir zalim büyük bir savaş veriyor.

Savaşı kazanan, özgürlüğe kavuşuyor.

***

❤ OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN. ❤

Dolores'in Günlüğü #wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin