Vickey's view
Slunce pronikalo zkrz okenní tabulky a já se znuděně soustředila na kouzelné formule.
Skoro jsem usínala, když mi před obličejem přistála papírová vlaštovka.
Opatrně jsem ji rozložila a přečetla si co na ní bylo napsáno.
,,Co děláš dneska večer? Nechceš jít s námi do Prasinek? A."
Otočila jsem hlavu na černovláska a přikývla na souhlas.Po skončení hodiny, jsem se vydala na kolej, chtěla jsem jít na kolej, ale cestou jsem potkala černovlasého Jamieho.
,,Čau kočko, jak jde život?"
,,Jak vidíš žiju a mám jméno" odsekla jsem.
,,No jo, ale tvoje jméno nevyjadřuje tvůj půvab" zazubil se.
,,Jdi někam" protočila jsem oči a chtěla odejít.
,,Počkej, jdeš dneska s Albusem do Prasinek?" zeptal se.
,,Jo a ty?"
,,Určitě, sejdeme se v půl dvanácté u jednooké čarodějnice"
,,Okey, budu tam" usmála jsem se a odešla.,,Slečno Westová?" oslovil mě blonďatý muž, který byl naším učitelem na lektvary.
,,Potřebujete něco profesore Malfoyi?"Draco's view
Bodlo mě u srdce, když mě tak oslovila.
,,Jakožto váš kolejní profesor jsem tu pro vás, kdyby jste potřebovala kvůli přestu něco doučit" pronesl jsem a posadil se v zmijozelské společence na křeslo proti ní.
,,Díky, takhle milý jste ke všem studentům?" usmála se.
,,Ne, jen k těm, co se baví s mým synem, k těm ostatním se chovám tak nějak normálně"
,,Hloupá otázka, promiňte" začevenala se.
,,V pořádku, už asi půjdu. Dobrou noc M... slečno Westová"
,,Dobrou pane profesore" usmála se.Scorp's view
,,Tak kde jste?" zahulákal jsem potichu na bloncku s trojčaty.
,,Někoho jsme přivedli" zazubil se Timmy.
,,Ehm... ahoj Rose" usmál jsem se nervózně na zrzku.
,,Nazdar" pohlédla na mě a založila si ruce na prsou. ,,S nima se vážně prátelíš?" zaslechl jsem jak pošeptala Vickey do ucha.
,,Náhodou je s nimi docela sranda, uvidíš" usmála se Vickey.
,,Jak myslíš",,Hej Vickey dej mi pusu" vyjekl podnapile Scotty.
,,Nedám Scotťáčku" zasmála se opilá Vickey.
,,A mě jo?" ozval se Timmy.
,,Ani tobě Timmoušku" zazubila se na ně.
,,Ale tady Rosie vám pusu určitě dá"
,,Na to zapomeň bloncko" smála se Rose.
,,Ale notak Rose, ani mě nedáš pusu?" zeptal jsem se a snažil se znít opile.
,,Ale to víš že ne Scorpíku" zasmála se.
,,Myslím, že by jste měli jít, máte všichni celkem dost upito" ozvala se madam Rosmerta.
,,Asi máte pravdu" souhlasil jsem a postavil se na nohy.
,,Tak bando, jdeme zpátky do hradu" pronesl jsem sebejistě a ostatní se začali neochotně zvedat.
Cesta nám ovšem trvala déle než bychom chtěli. Albus s Timmym se navzájem podpírali, Jamie nesl Vickey přes rameno a já se Scottym jsme pomáli Rose.Draco's view
Na hodině lektvarů, kterou měl Nebelvír se Zmijozelem společnou, jsem se zaměřil na čtyři studenty. Scorpiuse, Albuse, Vickey a Rose.
Všichni se zdáli být značně nevyspalí a když jsem se jich na něco zeptal odpověděli většinou asi takhle: ,,Co jste říkal pane profesore?"
Postupně jsem s nimi ztrácel nervy, až jsem je nakonec nechal po škole. Dokonce i nešťastnou Rose.Další hodina nebyla o nic moc lepší, tentokrát to byli 7áci z Mrzimoru a Havraspáru, mezi kterými pospávali Diggoriovic trojčata.
Těch jsem si už radši nevšímal, ale tušil jsem, že byli někde společně.,,Tati přísahám, že jsme nikde nebyli" řekl naléhavě Scorpius.
,,Nevěřím ti ani tvoje smradlavý fusekle Scorpe" zamračil jsem se na něj.
,,A co ty Medo, co mi k tomu řekneš?" otočil jsem se na blondýnku.
,,Pane profesore, já se jmenuji Victoria" poznamenala.
,,Sakra... už zase. Promiňte slečno Westová" nervózně jsem se zasmál.
,,Co nám tajíš tati?" zamračil se tentokrát Scorpius.
,,Nic... "
,,Vážně?" nadzvedl jedno obočí.
,,Fajn, jste moji nejoblíbenější studenti" řekl jsem nakonec.
,,No to bylo tedy monstrózní odhalení. Jsem tvůj syn, samozřejmě, že jsem tvůj oblíbený student" uchechtl se Scorpius.
,,Promiňte pane profesore, ale musíme jít, abychom stihli ten trest, co jste nám zadal" zářivě se na mě usmála Vickey a odpustila mojí třídu.
,,Škoda, že není moje sestra, hodila by se k nám do rodiny" zasmál se Scorpius a vydal se za ní.
,,Kdybys jen věděl Scorpe, kdybys věděl" zamumla jsem si pro sebe.
ČTEŠ
Malfoy Twins (FF HP)
FanfictionTřetí a závěrečný díl trilogie ze světa Harryho Pottera. Předchozí díly: 1. Always with you 2. Forever with you Draco Malfoy se má, po smrti své milované ženy, starat o své dvě děti, ale je příliš zdrcen a výchovu dětí ne...