Lilly se probudila ve vlastní posteli a dole už byl slyšel hluk.
Rudovláska se tedy oblékla do toho, v čem byla včera a sešla dolů.
Eric už měl u sebe Poppy, která mu ukazovala svůj sešit a co na něm změnila, její máma stála u linky a dělala snídani a její otec dával snídani na talíře.
,,Lilly, už jsi v vzhůru! James tě o půl jedenácté donesl," usmála se a dál se věnovala jídlu.
Lilly kývla a sedla si.
,,Lilluško! Ty vlasy jsou příšerné, česala jsi je vůbec?" zeptala se jí malá blondýnka.
Ona se nervózně zasmála a zakroutila hlavou.
Ella zakroutila hlavou, jako by nechápala, že je to její sestra a začala jí vlasy česat a zaplétat do copu.
,,Jdeš dnes za Sussie?" zeptala se její matka a podala jí talíř se snídaní.
,,Ještě nevím, ale do kavárny budu muset dřív, mám tam nedodělané nádobí, k tomu podlahu za pultem ulepil Jeffrey od džusu, takže jí musím vytřít. Jak se mu povedlo vylít pití na tácku?" povzdechla si Lilly a pustila se do snídaně.
,,Určitě to neudělal schválně," usmála se matka a rusovláska zamručela.
,,Tím bych si nebyla jistá," zamumlala.
,,Jak se vůbec jmenuje to malé?" sedla si naproti ní matka.
,,Harry Wood, roztomilý je," usmála se rudovláska.
,,To vypadá, že na vnoučata nebudu čekat dlouho," usmála se matka.
,,No, než se odvážím na Jamese vůbec sáhnout uplyne dvacet let," uchechtla se Lilly a dojedla snídani.
,,Kdy půjdeš za Cissou?" zeptala se jí.
,,Teď je na dovolené, jela s mámou na Vánoce za dědečkem v Miami," oznámila a talíř odnesla do dřezu.
,,My budeme nakupovat týden před Vánoci, ať máme nějaký čas vydělat si, Eric si taky vzal práci," oznámila matka.
,,I Eric?" zeptala se Lilly. Její matka jenom kývla.Lilly otevřela dveře kavárny, přišla o patnáct minut dřív. Sundala si svetr a na tílko si vzala zaměstnanckou košili. Vyměnila se s jinou pracovníci a byla překvapená, když její část pultu byl úplně čistý, i podlaha byla čistá.
Buď to byl uklízeč nebo James. Spíš ten uklízeč.
Šla uklidit hrnek ze stolu, když jí Jeffrey schválně podkopl nohy. Hrnku se nic nestalo, to se nebojte.
,,A to jako proč?" zeptala se a Jeffrey se jenom zlomyslně usmál.
James zrovna vešel, když Jeffrey na ni úplně omylem vylil naštěstí studený čaj.
Lilly se s tím smířila a zvedla se, ale Jamesovi se to zrovna jedno nebylo.
Vzal dopité kafe a zbytek mu vylil na hlavu. ,,Jste si stejně," řekl.
Zrzavý Jeffrey se na něj zamračil. ,,Ty jsi kdo? Její poskok? To by sedlo, neumí se ani sama ubránit," uchechtl se a odešel za zákazníkem, aby mu donesl nepoškozené kafe.
Díky bohu, že zrovna v tento den se nikomu ven nechtělo, takže tu bylo okolo tří lidí.
Lilly si vzala ubrousek a sušila si košili.
,,Nelíbí se mi," zamračil se a sledoval Jeffa.
,,Jasně, a já ho miluju," zavrčela Lilly a na hruď mu přitiskla košili, ,,obléct."
James se převlékl a po zbytek dne dělal, co mu Lilly řekla.Zůstali tam jako poslední a Lilly si sedla na zem.
,,Proč jsi to nechala tak?" zeptal se James a sedl si vedle ní.
,,Nesmí mě vyhodit, a kdybych vyvolala konflikt v pracovní dobu nedopadlo by to dobře," povzdechla si a začala si rozepínat košili.
James se pokusil nezírat na ni a sám si sundat košili.
,,Umyju nádobí," oznámila a zvedla se. James byl rychlejší a u nádobí byl první.
,,Běž si sednout," řekl jí a Lilly neměla náladu na protest.
,,Co je zítra za den? Pátek?" zeptala se a protřela si oči.
,,Sobota, zlato," usmál se James.
Lilly jenom kývla a chvíli jí to nedošlo ale pak vyjekla. ,,Jak jsi mě to nazval?" zamračila se.
,,Nijak," ušklíbl se James.
Lilly po něm hodila utěrku, kterou uklidil.
,,Jak je možné, že jsem tak unavená, když tohle bych dokázala dělat každý den 24 hodin denně?"
,,Tvoje vlčice je neprotažená," rýpnul si do ní.
Lilly se zamračila. ,,Nebudu se měnit, když je venku sníh a ty bys byl u mě," povzdechla si.
,,Klidně ti dám pak svoji mikinu a nebudu se dívat, ale měnit se musíš, jsou případy, kdy se vlkodlak zbláznil, protože se neměnil," řekl ustaraně.
,,To sis teď vymyslel," řekla Lilly.
,,Ne, mému strýci se to stalo," řekl vážně.
,,No dobře... Ale jenom hodinu, kdybych se vrátila po půlnoci máma mě zabije," povzdechla si. Opravdu poslouchá toho blbce?Jak se líbí Jeffrey? ^^
ČTEŠ
Perfect II. [DOKONČENO]
WerewolfLilly má spoustu nedořešených věcí. Nejen, že James jí nedá pokoj, ale ještě se z ní stala workoholička. K tomu její máma začíná být trochu víc těhotná, a ona tam asi nebude, aby jí pomohla. (Druhý díl knihy Perfect) (znova publikuji všechny části)