-25-

1.7K 78 8
                                    

Doktor vyšel a kývl, že mohou jít.
Eric se tam hned vřítil, ale Narcissa se otočila na Jamese a rukou mu naznačila, ať počká.
Narcissa se lehce usmála a sedla si na židli vedle postele s Lilly.
,,Jak ti je?" zeptala se Narcissa.
,,Dobře, tak dva dny a je to v pohodě," usmála se, ale pak jí úsměv polevil, ,,ale je tu James, že?" 
Narcissa semkla rty a kývla. ,,Může přijít?" zeptala se.
Lilly pokrčila rameny. ,,Má právo vědět, jak je na tom jeho družka," uchechtla se a Narcissa se ušklíbla. 
Ať chce nebo ne, prostě druzi jsou.
Narcissa otevřela dveře, Erica vyhnala a Jamesovi kývla, že může.
Sedl si vedle ní na židli a oba mlčeli.
,,Promiň," řekli oba dva naráz a pousmáli se.
,,Neudělal jsem to," řekl potichu.
Lilly se nadechla (což je pro zdraví dobré, když nedýcháte asi umřete) a vydechla. ,,Já vím, jen jsem potřebovala klid," povzdychla si.
,,Neviděl jsem tě skoro měsíc, měla jsi se alespoň dobře?" zeptal se. ,,Po Vánocích jsi mi vůbec nepsala," prohodil, šlo vidět, že je trochu uražený.
,,Dva dny před Vánoci mi Felix řekl, že mě miluje... A pak jak jsem přijela domů, jsem zjistila, že jsi prý spal s jinou, vlastně se to ani jako podvod brát nedá. Nejsme spolu, ani bych neměla být uražená, vůbec mě to nemělo tak vzít," prohodila se zmateným úsměvem, ale oči se jí leskly.
James kývl. Teď neměl ani náladu vyptávat se na Felixe a Thomase, ale zajímalo ho, jestli si s nimi píše.
,,Opět promiň, celkem ti to stěžuji," uchechtla se, ale James slyšel jak najednou měla křehký hlas.
,,Nestěžuješ," zakroutil zmateně hlavou.
,,Ale jo, mohl jsi mít normální družku, která by ti hned skočila okolo krku a hned tě měla ráda. U nás to trvá jak dlouho? Tři měsíce?" pousmála se.
,,Jsi unavená," pronesl a Lilly si povzdechla a kývla.
,,Jo, i po měsíci klidu jsem unavená," zakroutila nechápavě hlavou.
,,Odpočinek bez druha není odpočinek," ušklíbl se a Lilly po něm hodila polštář.
,,Nezkoušej mě, odmítnu pouto a jdu k Felixovi," uchechtla se a James chytil její polštář.
,,Pane, ehm, nějaký, vraťte slečně Campbellové její polštář a můžete jít na chodbu," řekl doktor a stoupl si vedle Lilly.
Lilly si sedla a James jí dal polštář za hlavu.
když odcházel ještě se na ní otočil a pousmál se, ale Lilly se pak usmívala celý zbytek dne.
Pro ni to dopadlo celkem dobře.
,,Tak co, nezabila tě?" zeptal se Eric.
,,Ne, šlo to celkem v klidu, nevypadá to, že by jí měsíční dovolená uškodila," usmál se a sedl si.
,,Jdu si pro pití," řekla Narcissa.
,,Víš, co je divný..." pronesl Eric a James pozvedl obočí, ,,rodiče o tom pořád neví." Uchechtl se a James se na něj nedůvěřivě podíval.
,,Mně její vlčice dala vědět jen co usnula," nechápal James.
,,Vlčice má asi radši tebe než rodiče," zasmál se Eric.
Zmatený James byl asi velice srandovní.
Narcissa se vrátila a podala horkou čokoládu i Jamesovi.
Eric nechápavě pohodil rukama a sledoval Narcissu, kterou to vůbec nezajímalo.
,,No co, mám jenom dvě ruce, tobě už kupuji tričko," protočila očima a napila se.
Eric zavrčel a zvedl se. 
,,Máš družku?" zeptala se a James kývl.
,,A přítelkyni?" a James zakroutil hlavou.
,,Ale je dobře, že je taková , kdyby nebyla, víš co by se stalo," vyčítavě se napil. Styděl se za to.
,,Jo, vím a Eric by tě zabil, takže to radši ani před ním neříkej," zasmála se Cissa.
,,Ani to neplánuji," usmál se a napil se.
Doktor vyšel.
,,Zítra může domů, pokud máte berle tím líp," říkal, jenže ani jedem nebyl z její rodiny (kromě Jamese, který je tam ještě neoficiálně) a tak jen kývali. 
Poté si tam sedl i Eric a ten také neposlouchal, takže si tam doktor vylíval srdíčko a oni pili čokoládu.
,,Takže berle a je cajk?" zkrátil Eric a doktor kývl.
,,A nemůžete ji pustit teď?" zeptal se James a doktor zakroutil hlavou.
,,Zítra ve tři, ať si jí vyzvednou rodiče," řekl a všichni kývli.
Zamávali jí přes okénko a Lilly nazpátek.
James jí ještě poslal vzdušnou pusu a Lilly se zamračila, ale v očích jí jiskřilo pobavení.
,,Občas té Lilly vážně lituji..." povzdechl si Eric a James se zamračil.
,,Já jsem jí vděčný, že se mě nepokusila nezabít," uchechtl se James.
,,Vsadím se, že o tom přemýšlela," usmála se Narcissa.

Perfect II. [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat