,,Lilly!" zvedl se najednou z postele, až se Lilly lekla.
,,Dnes vlastně padají perseidy!"křikl a Lilly vůbec nechápala.
,,Pero-co?" zeptala se a James si vzal od Lilly nějaký papír, o kterém ani nevěděl a vzal její mikinu z věšáku.
,,Jamesi, jsi v pohodě?" zeptala se a on kývl.
,,Jen jdeme tak na hodinu ven," oznámil a ona nechápala ještě víc.
,,Ale to bude deset, to mám být doma," povzdechla si.
On kývl, vytáhl mobil a někomu napsal.
,,Že jsi nenapsal-" ,,Napsal. Přeje nám, ať si to užijeme," usmál se a Lilly jenom nevěřícně zakroutila hlavou.
Vzal její mikinu a nějak Lilly oblékl.
Když si uvědomil, že stojí dost blízko ní, ztuhl a zadíval se jí do očí.
Lilly mu pohled nechápavě opětovala, jenže pak James zatřepal hlavou a šel do kuchyně.
Rudovláska ucítila nějaký divný pocit v břiše, ale přeložila si to jako to, že má hlad.
Došla za Jamesem do kuchyně a ten už si obouval boty.
,,Dělej! Ježíši, Lilly, víš jak se nazouvají boty?" povzdechl si, když Lilly zaostale stále vedle bot.
,,Promiň, vysvětlíš mi, kam a proč to sakra jdeme?" zeptala se a začala si nazouvat boty.
,,Jdeme se dívat na perseidy, což jsou padající hvězdy," vysvětlil odborně a pyšně se usmál.
Lilly s úsměvem zakroutila hlavou a povzdechla si.
,,Ale víš, že já tam beztak usnu," varovala ho.
,,Jsem si tím jistý, ale vzhledem k tomu, že jsem tě dvakrát našel později než o půlnoci venku, myslím, že do deseti to zvládneš," usmál se a Lilly protočila očima.
,,No dobře," pousmála se ospale už teď a James jí otevřel dveře.
Lilly už úplně nechápala, ale vyšla ven a James zamkl.
,,Co se stalo?" zeptala se.
,,Nic, jen jsem chtěl vidět s tebou perseidy," pousmál se.
,,A kam až jdeme?" zeptala se.
,,Asi k lesu, je tam kopec a celkově je tam klid," usmíval se.
Lilly ho z nějakého neznámého důvodu neustále sledovala.
,,Co je?" uchechtl se a Lilly sebou škubla.
,,Nic, jenom jsem si všimla, že existuješ," prohodila a James se usmál.
,,Je dobře, že jsi si toho všimla, alespoň se můžeme posunout," mrkl na ni.
,,Jo, z kamarádu na dobré kamarády," prohodila Lilly a James se ušklíbl.
,,Lilly, kdybych chtěl, už jsi dávno moje, ať už dobrovolně či ne," pokrčil rameny, ,,stejně nezůstanu dlouho jako kamarád."
Lilly na chvíli zmlkla a přemýšlela.
,,Ty bys mi udělal něco proti mé vůli?" zašeptala.
,,Takhle jsem to nemyslel, nic trestného ne," uklidnil ji trochu a ona kývla, ale mlčela.
James se postavil před ni a tím ji donutil zastavit se.
Lilly musela zvednout hlavu, aby mu viděla do očí, jenže to vyvolalo zase ten pocit v břiše.
,,Víš, že já bych ti neublížil," řekl a Lillyan kývla.
James se pousmál a zase si stoupl vedle Lilly.
Došli až k lesu, kde si sedli a Lilly si oddechla.
Pomalu začaly padat hvězdy, až z toho byla specha hvězd.
Lilly si lehla a s úsměvem to sledovala.
James ale zůstal sedět, a sledoval Lilly, která byla úplně mimo.
,,Víš, že dva dny máme do jít do školy?" zeptala se a James nesouhlasně zamručel. ,,A za dva dny mi zase začne práce." Povzdechla si.
,,Kde vlastně pracuješ?" zeptal se a lehl si vedle ní.
,,Hlídám v jednom muzeu," odpověděla.
,,A můžu někdy jít s tebou?" zeptal se James.
,,Povolení být tam po zavírací dobu mám jen já, Jamesi," povzdechla si a dál sledovala noční oblohu.
,,No, zkusil jsem to," uchechtl se, ,,a kvůli čemu ta holka vlastně chtěla podpis?" Zeptal se James a Lilly pokrčila rameny.
,,Někdy ti to řeknu," prohodila a lehce se usmála.
James jen zakroutil hlavou a usmál se.
,,Co to je dokončené pouto?" zeptala se ho.
James sebou trochu škubl a podíval se po Lilly.
,,To ještě vědět nepotřebuješ," pokrčil rameny.
,,Notak, prosím," poprosila, ale James zavrtěl hlavou.
,,Až se to někdy stane, řeknu ti, že jsme dokončili pouto, ano?" zeptal se.
,,No dobře," protočila očima, ale James z toho opět pochopil to, co ani neměl.
,,Tím postvrzuješ, že přijmeš pouto," ušklíbl se a Lilly z nějakého důvodu zrudla.
,,To jsem nikdy neřekla!" povzdechla si.
,,Ale neříkáš, že se mnou pouto nikdy mít nebudeš, a to bys předtím řekla," usmál se a sledoval jen a jen Lilly. Jakoby právě nepadaly hvězdy v takovém počku, a to je snad jen párkrát.
Lilly si zakryla obličej rukama a povzdechla si.
,,Fajn, takže nikdy nepřijmu pouto, nenávidím tě, Jamesi Woode, a ležím tu vedle tebe jenom proto, že mě tajemné sily vesmíru opily. Je to lepší?" uchechtla se a James se zasmál.
,,Úplně, ale hlavně nic z toho nedělej doslovně," varoval ji, ale smál se.
Dokonce i Lilly se usmívala, a to čistě kvůli Jamesovi.
,,Povolujeeeš," provokovala svoji lidskou Lailla, ale Lilly jí to nijak nevyvrátila.Hullu, nevím, co tu mám psát :D nemáte otázky např. na Roxanne nebo vedlejší postavy? Docela se nudím xD
ČTEŠ
Perfect II. [DOKONČENO]
Hombres LoboLilly má spoustu nedořešených věcí. Nejen, že James jí nedá pokoj, ale ještě se z ní stala workoholička. K tomu její máma začíná být trochu víc těhotná, a ona tam asi nebude, aby jí pomohla. (Druhý díl knihy Perfect) (znova publikuji všechny části)