-36-

1.8K 70 4
                                    

Až zazvoní, měla nasednout přímo do auta s rodinou Jamese.
Poprvé v životě nechtěla, aby zvonilo.
,,A tak jsem mu řekla, že se přece nedávám nikomu, jako nevím co si myslí," vyprávěla jí Sally a Lilly otráveně kývla.
Upřeně sledovala hodiny.
Pár sekund.
Lilly byla na nervy, najednou si to rozhodnutí rozmyslela.
A pak zazvonilo.
Všichni se vyhrnuli z třídy, kromě Narcissy a Poppy, které Lilly ještě objaly než odešly.
Lilly se nikam nehrnula a pomalu vyšla ze školy.
Venku už čekalo auto Jamesových rodičů a Lilly si povzdechla.
Otevřela dveře, od Jamese ji nedělilo nic, Harryho měla v šátku Sussie u sebe.
Lilly se na něj ani nepodívala, jenom pozdravila Sussie s Davidem.
Oba dva se dívali z okna a Sussie si záživně povídala s Davidem, který startoval auto.
,,Lilly, věci ti dovezli před hodinou," pousmála se na ni Sussie a Lilly kývla.
Sussie si všimla divné atmosféry mezi nimi a tak se na ně otočila.
,,Lilly, kdykoliv s Jamesem můžete dojet sem, vlakem jsou to dvě hodiny, úplně v pohodě," oznámila a Lilly opět kývla.
,,Jen se mi bude trochu stýskat," prohodila.
,,Zvykneš si, stejně jsi u nás byla většinu času," zasmála se pozitivně naladěná Sussie.
Lilly se usmála.
,,Jak bylo poslední den ve škole?" zeptal se David.
,,Jo, úplně úžasně, asi tak pět holek se mě snažili přemluvit, abych se schoval do skříně a nejel," uchechtl se James.
Lillyan protočila očima a opřela se hlavou o okno.
Tašku ze školy, kterou měla před sebou dala mezi Jamese a sebe.
Sussie jako matka si všimla Lillyiné distance od Jamese a pozvedla obočí.
,,Stalo se něco mezi váma? Neřekl ti James něco špatného?" zeptala se a oba naráz křikli ne.
,,James nic neudělal, teda, udělal, ale nic špatného," popletla se do toho a Sussie nechápavě přimhouřila oči.
,,Tak co se děje?" zeptala se.
,,Nic, jenom jsem emocionální ze stěhování," pousmála se.
Emocionální byla, ale ne ze stěhování.
,,Vše bude v pohodě, zvykneš si," usmála se Sussie a dál se bavila s Davidem.
,,To není ze stěhování, že?" zeptal se jí James a ona se na něj pootočila.
Dělal jakoby nic a díval se z okna.
,,Ne," odpověděla.
Chvíli mlčeli a Lilly cítila, že ji James sleduje.
,,Myslela jsi to vážně?" zeptal se.
,,Co myslíš?" odpověděla mu otázkou.
,,To, že mě začínáš mít víc než ráda," řekl a Lilly chvíli mlčela.
Trochu déle než chvíli.
,,Ano," řekla potom.
James si povzdechl a Sussie se na něj otočila, ale hned zase věnovala pozornost Davidovi.
,,Jsem špatný? Nebo co dělám tak, že mě nechceš milovat?" zeptal se zoufale a Lilly se na něj letmo omluvně podívala.
,,Nejsi špatný, jsi úžasný. Jenom prostě nemůžu," řekla a James se na ni podíval.
,,Ty mě nechceš milovat, že?" zeptal se a Lilly se na něj podívala.
,,Nevím," povzdechla si a opřela se o okno.
,,Copak, Lilly? Jsi ospalá?" zeptal se David a Lilly kývla.
,,Klidně se vyspi, máme ještě hodinu a čtyřicet minut," pousmála se Sussie a zavřela oči.
,,Dej si kolik času chceš, do ničeho tě nenutím," řekl jí James a Lilly usnula.
A probudila se v úplně cizím městě.

Taky to ukončím a už jdu psát 3. díl xD
Doufám, že kniha se líbila, a dnes třeba v 20:00 vyjde první kapitola.
Děkuji za hlasy, komentáře, čtení a zase komentáře.
Luna (i když mám jiné jméno)

Perfect II. [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat