Lilly přišla dřív než v její pracovní dobu a pracovala jako nejnovější robot, a naprosto ignorovala Jeffreyho.
James s prací neměl moc problémy, došel si deset minut po páté.
Lily už byla unavená z deseti minut práce a na minutku si oddechla.
,,Lilly? Jsi v pohodě?" zeptal se James, a Lilly sebou škubla, když jí James položil dlaň na rameno.
,,Jasně," řekla, ale jakákoliv známka radosti se z ní vytratila.
Hned poté se vytratila a její ohnivé vlasy za ní vlály jako za duší.
James si povzdechl a odešel v klidu pracovat.
Celou dobu ji sledoval, a všiml si, že občas dolů přišel i šéfík, pan River.
Většinou sledoval jen Lilly, která si stále udržovala úsměv.
Zastavil ji teprve, když ji chytil za ramena a pevně ji držel. ,,Lilly, co se děje?" zeptal se jí hned.
,,Jamesi, prosím, pusť mě!" sykla po něm ale James ji nepouštěl.
,,Řekni mi, co se děje," řekl nesmlouvavě.
,,Řeknu ti to po desáté," namítla naléhavě rudovláska.
James ji pustil a okamžitě se rozprchla po celé kavárně.,,Takže?" zastoupil jí cestu u východu a Lilly se mu ani jednou nepodívala do očí.
,,Pan River mi řekl, že mi může přidat výplatu, když budu hodně pracovat. Dnes jsem udělala třikrát víc než minule," sklopila hlavu.
,,Kdy to skončí?" zeptal se jí.
,,Co?" zeptala se.
,,Tohle! Lilly děláš víc než zvládneš! I Narcissa ti to řekne, všichni ti to řeknou," povzdechl si James.
,,Musím-" ,,Nic nemusíš," přerušil ji.
,,Mámu nikam nevezmou, když je těhotná, táta si hledá práci, Eric taky pracuje, proč já nesmím? Jamesi, je to moje rodina!" křikla už po něm, i když do očí se jí draly slzy.
James jí objal a Lilly nic nedělala.
,,Jdeš domů?" zeptal se jí.
Lilly chvíli mlčela, což v něm vzbudilo obavy.
,,Jo, ovšem," pípla.
James se odtáhl a chtěl se jí podívat do očí, jenže Lilly nechtěla.
,,Jen půjdu ještě nakoupit," prohodila a James kývl.
,,Ať se ti nic nestane," otevřel jí dveře a ona se slabě usmála, ,,dobrou."
Lilly jen kývla a rozešla se úplně jiným směrem.Já vím, řekla jsem 3 za denale tak 1 je taky dobrá, ne? Jo, vím, pardon ale pokazil se mi mobil a teď konečně se spravil, takže budu aktivnější.
Kam si myslíte, že Lilly jde?
ČTEŠ
Perfect II. [DOKONČENO]
WerewolfLilly má spoustu nedořešených věcí. Nejen, že James jí nedá pokoj, ale ještě se z ní stala workoholička. K tomu její máma začíná být trochu víc těhotná, a ona tam asi nebude, aby jí pomohla. (Druhý díl knihy Perfect) (znova publikuji všechny části)