-26-

1.7K 79 13
                                    

Lilly vystoupila z auta, a její otec, který zůstal doma jí podal berle.
,,Jak se ti to vlastně stalo?" zeptala se jí její matka.
,,Nějaké asi ilegální střílení vlků," prohodila a první co udělala bylo to, že si lehla na gauč a Poppy, která se k nim asi i nastěhovala nezvedla pohled od sešitu.
,,Lilly, teď mě něco napadlo... Družka by se měla nastěhovat k druhovi," pronesl její otec a udělal si kafe.
,,To ještě dlouho nehodlám dělat," uchechtla se, ,,hodlám se vás otravovat po zbytek života."
,,Poppy se k Ericovi nastěhovala taky," řekl otec a matka si ničeho nevšímala.
,,Ale oni mají dokončené pouto nebo jak se to jmenuje," protočila očima.
,,Ty nevíš co to znamená, že?" zeptal se Eric a sedl si k džusem vedle Poppy.
,,Ne, a ani mě to moc nezajímá," řekla a začetla se do knihy, ,,jdu nahoru."
,,Chceš pomoct?" zeptal se jí a Eric a Lilly zakroutila hlavou.
Odložila si berle vedle žebříku do jejího pokoje (nikdo se nenamáhal jí postavit schody) a opatrně vylezla a lehla si na gauč pod oknem. 
Začínalo pršet a Lilly byla kompletně odpočatá.
Vzala si svůj mobil a odblokovala si Jamese z messengeru, ale jinak tomu moc pozornosti nevěnovala.
,,Laillo? Co je dokončené pouto?" zeptala se své vlčice.
,,Co já vím, zeptej se Jamese," prohodila Lailla a Lilly protočila očima.
A pak, že nemá být blbá okolo vlků.
Byla bouřka, ale internet to naštěstí zvládal a Lilly vytáhla svůj mobil s primitivním heslem.
Psala si s Felixem a Lailla do ní hučela, ať na něj kašle.
,,Kašli na něj, je to jen kamarád, co chce víc než to," křikla po ní.
,,James je taky jen kamarád, co chce víc než to," usmála se Lilly a úplně jí nezajímal její názor.
,,Ale James bude víc než to!" křikla na ní Lailla.
,,To říkáš ty," ušklíbla se Lilly.
,,Já to vím, jste druzi. I ty víš, že pouto přijmeš! Nesnaž se o něco jiného," zavrčela už naštvaně Lailla.
,,Ticho, ještě je čas," zavrčela v hlavě Lilly a už se nijak nevyjadřovala, i když jí Lailla dávala přednášku o jejich vztahu a jak to jenom prodlužuje.
Lilly jí ale ignorovala a s Felixem si psala dál.
Lailla si teda povzdechla a lehla si.
Měla strašnou lidskou.
,,Já to nějak zařídím," zavrčela si naposled a Lilly kývla, i když vůbec neposlouchala.

Mezitím, co se Lilly hádala s Laillou, James se hádal se svou matkou.
Bouchl dveřmi a lehl si naštvaně na postel.
Věděl, že to nepřijme, vždyť i jeho máma věděla, že je to špatný nápad.
Jak si mohl najít ze dne na den novou práci? jako vážně? Jen tak povýšení do úplně jiného města.
Sice bylo blízko, tak na hodinu cesty, ale opravdu?
Ještě chvíli a zničil by jeho pokoj.
Do lesa nemohl, jelikož tam byl ten chlap, co střílí. 
Do práce taky ne, všem dali volno do 15. ledna.
Bouchl do náhodné zdi a jeho matka byla raději ticho.
Sice odjížděli až za dva týdny, ale stejně.
Musel to nějak Lilly říct, proboha proč si našli zrovna tak blbý čas.
,,Jdu ven," řekl matce a obul se.
Ta jen kývla a hleděla si svého.
James vyšel a jen tak se procházel.
Bude tu muset zanechat vše, a možná i Lilly.
Přemýšlel kam a komu to první říct.
Na prvním místě byla Lilly, té se to týkalo nejvíc.
Chtěl jí to říct, ale zároveň nechtěl. 
Sedl si na obrubník a nadechl se čerstvého vzduchu. Prý nejde nijak jinak, no to určitě.

James: Lilly? Asi neplánuješ odjet z města, že?

Lilly: ne, měla bych?

James: ne, jen tak... zvládla bys to bez rodiny?

Lilly: no sama asi ne, s někým už asi jo

James: dobře

Lilly: proč?

James: jen tak

Jamesovi bylo strašně.
Nechtěl odjet od kamarádů, dokonce teď i družky.
Nemohl otec odjet sám? I když... Kdyby bylo na něm odjet od rodiny, radši by neodjel.
Vrátil se domů a sedl si ke stolu.
,,Nemůžeš si promluvit s jejími rodiči? A nebo, ať otec nebere to povýšení?" zeptal se.
,,Jamesi, řekla jsem, že stěhovat se prostě budeme, s jejími rodiči si promluvím klidně zítra, ale je na Lilly, jestli pojede taky. Do ničeho jí nenutíme," řekla rázně s Harrym na ruce, který měl v puse jednu ze svých hraček.
,,No dobře..." povzdechl si.
,,Jamesi, mně je taky líto, že musíme, ale alespoň jsem ti dala nabídku, že může i Lilly," povzdechla si a dala mu ruku na rameno.

Za vše může Lailla! Na mě nic neházejte!
Chcete, aby Lilly odjela? stejně nemá na výběr xD

Perfect II. [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat