-31- odpovědi

1.5K 52 4
                                    

Na Lilly:

O (otázka): Proč se tak strašně bráníš Jamesovi?
Lilly: Ne, že bych se mu bránila, jen se prostě bojím, že mi nějak ublíží. Ať už psychicky nebo fyzicky. Jinak nevím, asi jsem z toho jenom nervózní.

O: Co by jsi byla schopná udělat, kdyby šlo Jamesovi o život? Přijala by jsi v té chvíli i to pouto?
Lilly: Asi to, co je potřebné. Rozhodně bych nechtěla, aby zemřel, a kdyby ho šlo zachránit udělala bych to. Vždyť má rodinu, a té by chyběl.
A pokud by přijmutí pouta zachránilo Jamese udělala bych to. Stejně to dřív či později přijmu.

O: Kdy hodláš přijmout to pouto?
Lilly: Až si budu jistá, že mi neublíží.

O: štve tě Lailla?
Lilly: Ano, strašně! Pořád mi cpe jaký je James bůh, jak je pěkný, a jak bych po něm hned měla skočit. Takovou vlčici jsem opravdu nepotřebovala.

O: Jak to s Jamesem dokážeš vydržet?
Lilly: Nevím, ale je mi s ním dobře. I když to občas vypadá, že mě štve a nejradši bych ho zabila (což asi někdy udělám), většinu času mě to baví.

O: Jak se rozhodneš o stěhování?
Lilly: Nejsem si jistá, ale zatím si myslím, že bych asi mohla. I když bojím se, že James by nadšený nebyl.


Na Jamese:
O: Jak dlouho si myslíš, že vydržíš Lillyinu distanci od tebe?
James: Vůbec netuším, ale sebeovládání musím mít na úrovni boha. dal bych tomu tak dva měsíce.

O: Jak by jsi reagoval, kdyby za tebou Lilly přišla a řekla ti, že by chtěla přijmout pouto?
James: Zkontroloval bych její zdravotní stav, zkontroloval, jestli nepila, a tak podobně. Pokud by to myslela vážně, asi bych nejšťastnější člověk na světě. No, je tu pár věcí co by tomu konkurovali.

O: Jak chceš, aby se jmenovaly děti tebe a Lilly?
James: No, asi se pak nějak s Lilly domluvíme, ale nejvíc to vidím na nějaké neobvyklé jméno. Například po hvězdě, nebo galaxii.

O: proč máš takové ego a snažíš se Lilly dostat různými činnostmi, které nesnáší?
James: Kdyby je nesnášela, už by mě asi zabila. A to o tom egu... Nemám takový ego, jenom prostě vím, že jsem skvělý. Když po mně polovina holek ze školy jede, asi na tom něco bude.

+++Kdykoliv se můžete ještě ptát, klidně i za pět kapitol :D+++

Perfect II. [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat