Lilly si sedla do lavice vedle Narcissy, tašku se ani nenamáhala sundat a už se snažila usnout.
Ta Lillyan, která byla pylně vzorná se teď snažila spát.
Cissa vedle ní nechápala, co se děje a tak se jen zase začetla do knihy.
Do třídy se zazvoněním přišel učitel a hned si stoupl za katedru.
Cissa drbla do Lilly a ta se z donucení postavila.
Učitel si sedl, něco řekl, ale pak nadešla ta část, kdy ji už Narcissa budila.
Lilly si sedla a nechápavě se dívala na Narcissu.
,,Slečno Stoneová, asi se ráda posadíte za panem Danielsem," poušklíbl se učitel a Narcissa s nesouhlasným zavrčením vzala batoh a posadila se vedle kluka, kterého neměla v oblibě, ,,a slečna Campbellová k slečně Owlsové."
Lilly se zvedla a ti, co seděli tam kde teď Cissa a Lilly, si sedli tam kde seděly ony.
Učitel pak udělal několik dalších změn a pak konečně začal učit.
Lilly samozřejmě pracovala a učila se, ale Sally jí rozptylovala lakováním nehtů.
,,Mohla bys, prosím, zavřít tu lahvičku s lakem a začít se učit?" zavrčela Lillyan, a ze všech sil bránila svoje učebnice od laku.
Narcissu i Poppy byly na opačném konci třídy, takže byla upsána ke skoku z okna.
,,Tobě ty taky neuškodil. Je červený, půjde ti k vlasům," prohodila a Lilly si povzdechla.
,,Nepotřebuji lak, potřebuji se učit," zamručela.
Sally pokrčila rameny a pohodila blonďatými vlasy, jelikož jí zavazely.
Lilly protočila očima.
,,Jakou barvu používáš?" zeptala se Sally, a zkusila vzít její pramen vlasů s nalakovanými nehty.
Lillyan hned uhla a zamračila se na ni.
,,Barvu nepoužívám, ani čočky," zavrčela, ale Sally jenom kývla tím stylem 'to určitě'.
Lilly si povzdechla a poslouchala učitele.
Učitel vysvětloval něco, co Lilly měla už dávno naučené a tak si povzdechla.
,,Jamesi?" zeptala se telepaticky a jenom nuceně kývala na něco, co jí Sally cpala pod nos jako nejlepší lak na světě.
,,Lilly? Ty se neučíš?" odpověděl jí.
,,Ne, učitel kecá úplné základy a Sally vedle mě mi cpe lak na nehty," řekla otráveně.
,,Ty sedíš vedle Sally?" zeptal se a znělo z něho pobavení.
,,Bohužel, a teď mi říká, ať si dávám pozor na to, aby nešla vidět moje přírodní barva," stěžovala si, ale zároveň bavila Jamese, ,,co děláš ty?"
,,Díváme se na film," odpověděl jako by to byla samozřejmost.
,,Chci vašeho učitele," řekla.
,,Slečno Campbellová, co kdybyste nám vysvětlila tohle?" a ukázal na nějaký blábol na tabuli.
Lillyan mu to krásně vysvětlila, přidala i něco co se neučili, aby ho ještě víc setřela a když skončila lehce se usmála.
Naštěstí zazvonilo a Sally jí musela přestat vykládat o tom, jak si ušetří peníze za barvu vlasů.
Lilly hned vypadla ze třídy a hned skončila u Narcissy a Poppy.
,,Cisso, musím se ti přiznat, právě jsem zjistila, že mám obarvené vlasy. Jsem asi náměsíčná a každý měsíc o úplňku si je barvím," protočila očima.
Narcissa i Poppy se zasmály.
,,To budeš mít ještě těžký," podotkla Poppy a vyjekla, když ji Eric objal zezadu.
James se dohadoval s učitelem o tom, jaký ten film měl vůbec význam.
Lilly jenom protočila očima a Eric se na ni zašklebil.
,,Prý jsi se neučila," uchechtl se.
,,Tak když tam říká něco ve stylu, že kočka má drápy tak co mám dělat," bránila se.Jenom tak vám oznamuji, že u stěhování kniha končí 😀
Chtěli byste 3. díl? Já celkem jo xD
Mimochodem, dělala jsem Lilly a Jamesovi testy na koleje z Harryho Pottera (opravdu hodně jsem se do nich vcítila).
Lilly je v Mrzimoru a na druhém místě Nebelvír a James naopak.
Jsou si stvořeni 😂
ČTEŠ
Perfect II. [DOKONČENO]
VlkodlaciLilly má spoustu nedořešených věcí. Nejen, že James jí nedá pokoj, ale ještě se z ní stala workoholička. K tomu její máma začíná být trochu víc těhotná, a ona tam asi nebude, aby jí pomohla. (Druhý díl knihy Perfect) (znova publikuji všechny části)