-8-

1.9K 87 8
                                    

Když se Sussie vrátila domů, našla Jamese jak spí v sedě opřený o gauč, Lilly opřená o jeho rameno a Harry jak si spokojeně udělal madraci z Lilly.
Harryho si vzala a ty dva přikryla.

James se probudil první, Sussie už vařila snídani a Lilly očividně neplánovala probudit se.
Z jeho hrudi si udělala polštář, ale spala naprosto klidně.
,,Ty jsi nás přikryla?" zašeptal a Sussie jenom zamručela na souhlas.
James Lilly hladil rudých vlasech a přímo zářil štěstím.
,,Co vás tak vyřídilo?" zeptala se a vypnula sporák.
,,Do domu nám vletěl nějaký pták, takže jsme ho skoro celé odpoledne snažili chytit," usmál se a sledoval klidnou, spící Lilly.
,,Je u tebe klidná," poznamenala Sussie, jako by o tom James nevěděl.
,,To je jenom, protože neví, že spí vlastně na mně," uchechtl se.
,,Kdy jste usnuli? Tak v pět?"
James jen kývl.
,,Tak ale už je devět, to spí tak 10 hodin, ne? Nechceš jí probudit?" zeptala se a James zakroutil hlavou.
,,Kdo ví, kdy se zase vyspí pořádně u mě. Od Erica vím, že se budí a když už tak má špatné sny, z kterých má úplně rudé oči," povzdechl si.
,,Bych ani neřekla, nevypadá, že by jí něco trápilo," pokrčila rameny paní Woodová.
,,To protože ji trápí všechno," uchechtl se.
Lilly začala otevírat oči a sedla si kompletně narovnaně.
,,Dobrý den, paní Woodová a Jamesi..." řekla a až pak jí to došlo, při pohledu na Jamese, který se usmíval jako člověk, co vyhrál v loterii.
,,Já jsem usnula na tobě?" řekla až trochu vyděšeně.
,,Nejdřív jsi mu usnula hlavou na rameni," řekla Sussie u kuchyňské linky.
,,A pak jsi se na mně rozvalovala jak na matraci," usmál se, ,,ne, že by mi to nějak extra vadilo."
Lilly okamžitě zrudla na barvu svých vlasů a zakryla si obličej.
,,Vymyslíš si, že jo?" zeptala se nadějně.
,,Ne, úplně jak manželé," usmíval se James.
,,Proboha... U tebe doma se člověk ani nemůže vyspat, aniž by neskončil na tobě nebo u tebe," opřela se o gauč.
,,No, můj syn je prostě neodolatelný. Tady máte snídani," došla k nim Sussie.
,,Počkat, vždyť musím vypadat jak zombie," uvědomila si Lilly.
,,Jenom rozcuchané vlasy, Lilly," odpověděla jí Sussie.
Lilly se trochu divila. ,,Jakože žádné kruhy pod očima?"
,,Ne, spaní se mnou ti očividně vyhovuje," ušklíbl se James a snědl svoji snídani.
Lilly se na něj jen zamračila a taky si dojedla snídani.
,,Půjdu domů, ani jsem nedala vědět mámě," zvedla se Lilly.
,,Odprovodím tě," nabídl se James.
,,Ne, dobré," usmála se Lilly.
Odešla z domu a místo toho svého hned zamířila za Felixem, kterému napsala, že jde za ním. Jeho číslo měla, to Jamesovo ne.

Perfect II. [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat