Vergeet me niet(je)

698 27 33
                                    

——OPDRAGING——
Aan alle hopeloze dromers,
blijf dromen —
dat is ons grootste wapen
in een wereld bestuurd door realisten

(en roekeloos , voor het helpen met mijn storyline, het maken van de cover en voor het zijn van een geweldige gesprekspartner.)

——♥QUOTE♥——i have a habit of loving thingsout of reach:the moonthe starsspaceyou— d

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

——QUOTE♥——
i have a habit of loving things
out of reach:
the moon
the stars
space
you
d.c.

——ALLES GUCCI?——
Ik heet je van harte welkom bij mijn nieuwe verhaal. Heb ik alles al afgeschreven? Nee. Heb ik alles nagelezen? Nee. Heb ik hem evengoed geüpload? Ja.
Voordat je begint te lezen, nog even kort wat standaard regeltjes;

1) Ik ben altijd in voor opbouwende kritiek, dus voel je vooral niet schuldig als je een fout ontdekt en je me daarop aanspreekt. Waar je je echter wél schuldig over moet voelen, is het uitschelden of beledigen van mijn verhaal, mijn (amateuristische) schrijfkunsten of mijzelf. Vooral niet doen, dus, want je schuldig voelen is super vervelend.

2) Geef alsjeblieft geen spoilers in de reacties als je mijn verhaal nog een keer leest, of als je gewoon vooruit hebt gelezen en je graag andere mensen (die dat niet doen) het plezier van lezen wilt ontnemen. Dat is niet tof, vrinden. Niet tof.

3) Wees ook lief tegenover andere lezers. Cyberpesten is zó 2018, en als je dat doet ben je niks meer dan een lego blokje onder andermans voeten. En iedereen haat die dingen.

4) Ik doe mijn stinkende best om originele verhalen te verzinnen, dus is er niets zo irritant als je vervolgens een 1:1 versie van jóúw verhaal tegenkomt. Verzin je eigen verhalen — dat maakt het schrijven ook veel leuker.

——ACHTERFLAP♥——
Jongvolwassen zijn is lastig - vooral wanneer je moeder een publieke relatie heeft met een oud-docent en je vader plotseling ontslagen wordt van zijn werk.

Remi Jones heeft het niet makkelijk. Niet alleen verwacht iedereen dat ze een jongen is als ze haar naam horen, ook moet ze iedere dag omgaan met de vreemde blikken van haar mede inwoners. In de kleine stad aan de kust van California is niks geheim; dus ook haar thuissituatie niet.

Jaime Miller heeft geen problemen. Met een rijke advocaat als vader en een stewardess als moeder lijdt hij het perfecte leven; feesten tot laat in de avond en zijn kater uitslapen in zijn kingsize bed.

Twee totaal tegenovergestelde tieners die niets met elkaar gemeen hebben - behalve dat ene themafeestje en een hele hoop gemixte gevoelens, maar zijn Robin Hood en Julius Cesar niet al vanaf het begin gedoemd om te falen?

Vergeet me niet(je)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu