Mika pov
Én ezt nem bírom tovább. Hogy lehet valaki ennyire egy undorító, féreg, nyálas, tapadós nőszemély?
Miközben Tae kimondta azokat a szavakat majdnem elájultam. Komolyan mondom azt hittem, hogy hírtelen lebénulok egy életre. Nem hittem volna,hogy ez valaha megtörténik velem.osem voltam boldogabb és izgatottabb.
Mikor már elmúlt ez a hírtelen sokk, megláttam Tae mögött a mi hírhett szajhánkat. Egy táblát tartott a kezében, amin az állt, hogy Tae az enyém!!
Ezzel még nem is lett volna semmi gond, ha nincs ott egy kép, amin Tae és Lucy egymás kezét fogják...
Egyszerűen nem tudom elhinni, hogy egy percig is azt hittem, hogy rólam beszél, miközben a szerelemről fecsegett Mrs. Hyuna-nak.Nem bírta gy levegőt szívni ezekkel ,így elfutottam. Dühöngésem közepette elszaladtam Jiu-hoz, mert ő közel lakott a sulihoz. Beléptem, nem is érdekelt, hogy szívesen látnak-e itt, mert tudtam, hogy bármikor jöhetek ide ha baj van.Már barátságunk kezdetekor sokszor csináltam ezt,de Jiu szüleit ezt sosem zavarta,mert ismerték az apámat és Tiffanyt. Jiu és Subin a szobában voltak, éppen egymás körmét fetették, amikor majdnemhogy mondhatni betörtem az ajtót...
-Jézusom, szent szüzességem-kiabált rám Subin.
-Nem veszítetted el, úgyhogy nyugodj meg. - szólt rá Jiu.
Leültem és elmeséltem a történteket.Színte már majdnem sírtam,de nemtudom,hogy miért is. A lányok nagyon aranyosan végighallgattak, nem szóltak közbe egyszer sem, csak miután befejeztem a mondandómat.
-Nem gondolod Mika, hogy nem azért fogták egymás kezét,mert kedvelik egymást? - kérdezte minél óvatosabban Subin.
-Hát akkor mi másért? - teszem fel mérgesen a kérdést.
-Hát figyelj értelmes magyarázat talán az, hogy Június első hete van, próbák ideje. Nem lehet, hogy az a kép egy próba altt készült?
Mikának vissza kellet emlékeznie. Amint eszébe jutott a kép, tudta, hogy Subinnek igaza van, mint álltalában. Mivel a kép háttere egy nagy vörös függöny volt,ami az előadó teremben is van.Lucy karján pedig egy barna vászonanyag volt,ami pedig a fellépő ruhája volt,hiszen máskor eszeűébe nem jutna olyat felvenni,ami takarja a kezét,vállát,hasát...
-De... Igen-mondtam végül.
-Akkor neked mondta-nézett rám Jiu.
-Mit?
-Hogy szeret te hülye, mi mást?
-El kell menned hozzá, ha te is szereted-bíztatott Subin is mostmár.
Egy jó kis csajos beszélgetés után elindultam haza.Mindig is szerettem egy ilyen nap után ledölni az ágyra,mert végre kiadhattam magamból azt,ami a szívemet nyomja.
Este nyolv volt már, mire az utcánkba értem, de a nyári idő miatt még csak most ment le a nap. A házunktól pár méterre megálltam a tengerpartra levezető kis parkolóban. Szerettem a naplementét, ígyhát megnéztem mindig,ha erre jártam. Kiskoromtól kezdve imádtam. Mindig is tudtam, hogy anyukám él és virul, de majd felemésztett a hiánya.Mindig is kerestem azt az embert,vagyis nőt,aki kirtöltzhetné ezt az űrt a lelkemben,de sesem találtam meg. Viszont régen amikor este apuval a naplementét kémleltük, valahogy úgy éreztem, hogy ő is ott áll mellettünk és boldogan élünk, mint egy nagy család.Nincs semmi problémánk,nincsen Tiffany,csak mi hárman...
Miközben ezen gondolkoztam, éreztem, hogy a korlát amin támaszkodom megremegett, ígyhát oldara néztem. Ott állt mellettem az a személy, aki most a legtöbbet jelentette számomra. Hihetetlen, hogy össz vissz egy hónapja vagyunk barátok, de olyan, mintha már évek óta ismernénk egymást. A gond csak az, hogy én nem barátként tekintek erre az emberre, aki most melletem áll és nagy szemekkel néz le rám.
-Miért futottál el? - tért egyből a tárgyra Tae.
-Mert... Lucy...
-Nincs köztünk semmi. Bármit is mondott, vagy hallottál az nem igaz. - szakított félbe.
-Rendben, csak ez az egész olyan... furcsa-mondtam ki végre.
-Tudod mit, tegyünk úgy holnap, ahogyan Mrs. Hyuna mondta. Menjünk el randizni.
-K-komolyan-akadt meg a hangom.
-Persze. Szeretném, ha még jobb lenne a kapcsolatunk. - mondta, majd megfordult, hogy elinduljon, de én utána szóltam.
-Tae...
-Hmm? - nézett vissza rám.
-Amit ott bent mondtál... Az kinek szólt? - kérdeztem félénken.
-Majd elmondom, ha itt lesz az ideje. Na gyere,hazakisérlek.
Azzal fogtuk magunkat és elindultunk a házam felé.
Lehet, hogy a holnapi "randi" csak Mrs. Hyuna miatt lesz, mert Tae talán egy másik lányba van belezúgva?
ESTÁS LEYENDO
Igazságtalanság *Taehyung FF *
Fanfic*Kedves Naplóm sosem gondoltam volna,hogy az első szerelem ennyire meghatározó.Csak miután megcsókolt...és onnantól kezdve nem számított semmi... Lehet oda kellett volna figyelnem.* Kim Michaela, a 16 éves lázadó tini, aki menekül minden és mindenki...