Második

8 0 0
                                    

Az este folyamán természetesen lecsúszott pár ital, de nem csak nekem, mindenkinek.Na meg a szokásos cigik,meg egyebek.Ilyenkor mindig kirugtunk a hámból úgymond,még akor is,ha tuttuk másnak vár ránk a suli.Úgy voltunk vele tavaly is már ilyenkor,hogy év vége,szóval mindenki haggyon minket békén.

Viszont nagyon szimpatikusnak találtam ezt az új gyereket. Különc volt, ez tetszett benne. Amíg mi mindannyian szívtunk és piáltunk ő csak ült csendesen és néha elnevette magát egy-két viccen.Igaz azt észrevettem,hogy naki is marha jó humora van,de lehet csak az alkohol beszél belőlem.

Furcsa, hiszen eddig nekem az igazi "bad boy" - ok jöttek be. Tudjátok az a tipikus tetkós, piercinges, cigis, ittas, verekedős..... és még sorolhatnám a részleteket. Viszont ebben a srácban semmi ilyen beütés nem volt. Olyan anyuci-apuci pici fia volt teljesen, de mégsem. Néha megszólalt, de akkor mindig nevettem. Nagyon ütöttek a poénjai, ugyanakkor nagyon értelmes is volt. Egy igazi kis géniusz. Különleges volt az én szememben, de tudtam, hogy neki én biztosan nem kellenék. Habár ha tényleg magamat adnám a nagy társaságokban is lehet még lenne esélyem, de nem, inkább hagyom a dolgot.

Este 11 körül járhatott az idő. Csak 4-en voltunk már, mert mindenkit hazahívtak. Chhh.. kis dedósok. Na de ittmaradt Bong, Jiu, Tae nameg persze én.Igen,Subint is hazahívták,mert ez a lány bármennyire is egy kicsapongó életet akar élni,a keresztény családja ezt nem engedi.Sosem szerette ezt a vallást,mégis hitt benne az anyja miatt.

Mondjuk nekünk sem jó ötlet ilyenkor kint lenni.Sokáig van tanítás,tanulószoba meg hasonlók.Eleve nem vagyunk valami jó tanulók,de mostmár nem is leszünk azok.Viszont ebből a Taehyungból lehet még valaki,vagy valami,úgyhogy nem is értem,hogy hogyan engedték el.

De most,a három részeg és a sofőr, aki természetesen nem ivott,még mindig jókedvűen beszélgettünk. Bong és Jiu látszólag már menni akartak, tehát mindannyian elindúltunk Tae kocsija felé. Nem mondom, majdnem elájúltam a látványtól. Egy vadonat új Kia-ja volt a srácnak.Ráadásul piros...mit meg ne adnék egy ilyenért. Nemsemmi, tuti gazdagok.

Beültünk végül a kocsiba a nagy ámulások közepette. Én az anyósülésen ültem Tae mellett, a két szerelmes meg majdnem a kocsiban akcióztak.

-Gyerekek legalább várjátok meg amíg haza nem értek! - szóltam rájuk, mikor már láttam, hogy Bong-on már majdnem nem volt poló. 10 perc alatt Jiu-ék házához is vitt minket a masina. Kitettük a szerelmespárt, elköszöntünk tőlük gyorsan, mert attól féltünk(legalábbis én)hogy az utca közepén csinálnak gyereket.

Én sem voltam azért teljesen józan azt bevallom. Dölöngéltem össze meg vissza és valami zenét is énekelgettem, de hogy mit azt ne is kérdezzétek.Tae látszólag élvezte a helyzetet mivel nemszólt ey ideig semmit,csak dölöngélt velem együtt.

-Hölgyem magát hova vihetem? - szólt végül hozzám Tae egy piros lámpánál.

-Nem is tudom, mondjuk haza... de hol is van az? - gondolkoztam hangosan, mivel hirtelen elfelejtettem, hogy hol is lakom.

-Biztosan tudod. Valahol a tengernél, arra emlékszem is, hogy mondtad.

-Milyen figyelmes pasi vagy. Egyelek meg. Na de, ha mégsem emlékszem akkor mi lesz? - tettem fel játékosan a kérdést.

-Nagy autóm van. Alhatsz benne ha gondolod. Én nem bánom.-mondta miközben rálépett a gázra.

Szépen és lassan haladtunk kis utcákon át, amikor egyszer csak meg nem álltunk egy nagyon nagy fehér, de inkább vajszínű háznál.Gondolom itt lakott.Eléggé nagy vol,akár 10-en is lakhatnak benne akkora volt körübelül.

-Hozzak ki takarót vagy elvagy így?-kérdezte tőlem a fiú.

Úgylátszik komolyan vette a dolgaimat.Nem hittem volna,hogy egyszer tényleg egy ismeretlen fiú kocsijában fogok aludni,de hát ennek is eljött az ideje.Kiszált,de még nem ment el,inkább felém fordult.

-Hát, jó igy köszi. Reggelre eltünök.

-Minek? Holnap suli van, majd beviszlek, ha gondolod. - mondta és már csukta volna be az ajtót, de látta, hogy nem bírtam felfogni amit mondott.

-Igen, ma vasárnap van. Holnap suli. Igen nagyon kis jógyereknek látszom, viszont a szüleim egész engedékenyek. Örültek, hogy végre kimozdulok ezért voltam veletek mielött feltennéd a kérdést.

-Ömmm... Rendben, nemtudom, hogy hogyan olvastál a gondolataimban, de vagány volt. - mondtam majd fejemet lehajtottam az ülésre és másodpercek alatt bealudtam.

Még hallodtam, ahogyan a srác becsukta a kocsiajtaját és elment ő maga is aludni. 

Igazságtalanság *Taehyung FF * Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora