1. Bölüm

475 29 44
                                    

''Buyurun, oturun lütfen. Şikâyetiniz nedir?''

''Sık sık başı ağrımaya başladı. Bazen de başı dönüyor. Bir de-''

''Beyefendi, izin verin hanımefendi kendisi bilgilendirsin beni. Bu onun için daha sağlıklı olacaktır.''

''Ah! Haklısınız.''

Kız arkadaşı için fazlaca endişeli görünen Park Jimin mahcup bir şekilde sessizleşmişti. Bu haline gülümsemeden edememiştim. Benden altı yaş büyüktü ve bir zamanlar hayranıydım. Lise yıllarımda bana güç veren, motivasyonumu en iyi koruyabilmemi sağlayan grubun üyelerinden biriydi. Evet, evet BTS.

O zamanlar çok ünlüydüler tabii. Bense ders çalışıyordum. Boş zamanım fazla olmuyordu ama olduğu zaman da onu BTS ile geçiriyordum sanırım. Müziklerini dinlemeyi çok seviyordum. Şimdi o kadar da ünlü değiller. Yine birçok göz üzerlerinde tabii ama eskisi kadar değil. Birçoğunun kız arkadaşı var, Jimin gibi.

''Öncelikle kan verin, değerlerinize bakalım. Baş ağrısının ve ardından gelen baş dönmelerinin birçok sebebi olabilir. En basitinden bunun bir psikolojik durum olma ihtimali bile var. Kan değerlerinize baktıktan sonra eğer gerekirse birkaç test daha yaparız. Söylemek istediğiniz başka bir şey var mı?''

''Hayır yok, teşekkürler.''

''Geçmiş olsun.''

İkisi de odamdan çıktıktan hemen sonra kapım çalınmış ve ardından Jimin görünmüştü.

''Bir şey sorabilir miyim acaba?''

''Tabii buyurun.''

''Şey, kız arkadaşımın ciddi bir durumu olma ihtimali var mı?''

''Sanırım, kanserden veya tümörden bahsediyorsunuz.''

''Evet''

''Bu konu hakkında henüz bir şey söyleyemem. İlk olarak kan değerlerine bakmalıyım. Gerekirse birkaç test daha yapacağız. Bir sorun varsa testlerde çıkacaktır.''

''Peki, teşekkür ederim.''

''Rica ederim, geçmiş olsun.''

Jimin odadan çıktıktan sonra bir süreliğine bıraktığı boşluğa bakmıştım. Aklıma ve kalbime bir bir düşmüştü ona beslediğim saf, temiz duygular. Sonra başımı sağa sola sallayıp toparlamaya çalışmıştım kendimi. Ne diyordum ben! Hepsi geride kalmıştı. Az önce sevgilisiyle konuşmuşken şimdi- Ahhh! Kendine gel Kim Yuna! Kendine gel!!

Kendime olan söylenmelerim yeni bir hastamın gelmesiyle sona ermiştim. Hastama gülümsüyorken iç sesim bir türlü susmak bilmiyordu.

''Evet Kim Yuna, kendine gel! Sen Seul'deki en iyi hastanelerden birinde çalışıyorsun ve en iyi beyin cerrahlarından birisin. İşine odaklan! Hata yapmamalısın!!'

Merhabaaa ^^

Yeni bir çalışmayla karşınızdayım. Umarım severek okuyacağınız bir kitap olur. ^^

Daha çok texting tarzı olacak. Bölümleri de geciktirmemeye çalışacağım. =)

Tekrar görüşünceye dek, hoşça kalıınn :)

SARANGHAEYOOO ^^ 

DOCTORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin